אסטרטגיות עסקיות בחברת סלולאר יפנית NTT DoCoMo עפ"י מודלים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

The vision: Redefine the way we live יעוד:
במטרה ליצור עולם חדש של תרבות תקשורת,החברה תשקיע את כל הכישורים,ידע והאנרגיה על מנת להיות מובילה בתחומה.
מטרות על
1 .שדרוג מוצרים קיימים תוך דגש על קדמה טכנולוגית
2 .הידוק הקשרים עם הלקוחות הקיימים
3 .הפיכת הרובד האנושי בחברה לבעל יכולת פתרון בעיות מאתגרות
4 .הגשמת חזון החברה 5.פריצה לשווקים חדשים ביפן ומחוצה לה P.E.S.T  מניתוח  Treathsאיומים (כלכלי)-
1 .מוצרי החברה נדירים בבתי אב באמריקה מערב אירופה.
2.בשנים הקרובות עלולים להופיע מתחרים בענף המסחר הסלולארי
3 .בארה"ב
4 1% גרים בעיר לעומת 71% ביפן, הדבר יכול להוביל לנתח שוק קטן לחברה לעומת השחקנים המתחרים בענף.
4.מניית החברה אינה נסחרת בבורסות בארה"ב       Vodafone group 5.סיכוי נמוך להתחרות מול  המחזיק כיום 27% מנתח השוק KDDI6.המתחרה היפני המקומי יכול להפוך לבעייתי תוך 3-5 שנים ניתוח הסביבה הפוטנציאלית הסביבה הפוטנציאלית של החברה – התפשטות למערב אירופה.
היתרונות במערב אירופה:
איזור של מדינות הדוגלות בחדשנות טכנולוגית.
מצב כלכלי טוב.
הרבה שעות פנאי.
נשים וגברים שווי מעמד.
אורך חיים מבוגר יחסית.
הדת לא מפריעה.
המצגת כוללת 47 שקופיות