סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

עבודה ביחסי ציבור,קמפיין העמותה קורס 2065, עבודה טובה

שנת הגשה 2008, 3887 מילים
ILS 110.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

תקציר מנהלים במסגרת הקורס ביחסי ציבור התבקשנו לבצע קמפיין ליחסי ציבור לאחת העמותות הפועלות בארץ.
פנינו לעמותת עמוס בבקשה לבצע את הקמפיין על העמותה ונענו בחיוב.
יו”ר העמותה, ד”ר בוריס ברמן  הקדיש לנו מזמנו וסיפק לנו סקירה וחומר על העמותה ופעילותה.
נערך מחקר מעמיק על פעילות העמותה, ניתוח סביבה וזיהוי בעלי העניין. גולת הכותרת היא קמפיין יחסי ציבור שבמסגרתו יערכו פעילויות בקהלים שונים במטרה להגביר את המודעות בציבור ולגייס                                                                                                                                                                                     תרומות.         הדו”ח יוצג עפ”י מודל RACE  שבנוי מארבעה חלקים עיקריים, בהמשך למודל תוצג תוכנית עבודה לקמפיין הכוללת לוחות זמנים מפורטים לכל פעולה. כמו כן נתייחס לפעולות בעת משבר בעמותה, אלו צעדים ופעולות יש לנקוט בעת משבר בכדי למזער את הנזק שעלול להיווצר. תוצג מודעה לעיתונות שתתייחס להפקת ההתרמה השנתי לעמותה מתוך התכנית שלהלן הצלחנו להבין ולהפנים בחשיבות הקמפיין, זיהוי הצרכים, מטרות ויעדים, מה החשיבות שבניתוח מעמיק לכל עמותה ו/או ארגון להפקת קמפיין איכותי ומצליח.
תוכן עניינים                                                                          עמוד מבוא                                                                                                                     
4 תכנון יחסי ציבור – מודל  RACE                                                                  6
מחקר                                                                                                                   
6 -7
                                                                                                                    פעולה                                                                                                                  
8 -11  תקשורת                                                                                                             11-17
הערכה                                                                                                                
1 8-21
סיכום                                                                                                                     22
ביבליוגרפיה                                                                                                           
2 3                                                                                                        נספחים                                                                                                               
2 4-
5                                                                                                      

ILS 110.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח PESTEL, WIN-WIN-WIN, מודל RACE, עמותה, קמפיין יחסי ציבור
מקצוע/ות מנהל עסקים
מספר מילים 3887
מספר מקורות 10
שנת הגשה 2008

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.