Promotion

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 1762
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

יסודות ניהול השיווק תרגיל 3
 Promotion חברת נסטלה
1 . א. הפרסומת נקראת "התירוץ". בפרסומת מתוארת אימא צעירה ומושכת שזה עתה סיימה קניות בסופר. האישה נכנסת ומניחה את הקניות במושב שלצד הנהג. בשלב זה האישה פוזלת לעבר הגלידה, לא עומדת בפיתוי ומתחילה לאכול את הגלידה בחושניות רבה – אכילת הגלידה גורמת לאישה לאיבוד חושים שבה לידי ביטוי בהפעלה "מקרית" של המגבים, הרדיו וגג המכונית. כיוון שהאם מבינה שהיא תגיע הביתה ללא הגלידה שהילדים ובעלה מצפים לה, היא בוחרת להשליך את הגלידה ואת בגדיה אל מחוץ לחלון כדי לביים "דריסה" ולהשאיר סימני צמיגים על הבגדים עול קופסת הגלידה המרוקנת.  כמובן שאכילת הגילדה מולווה במוזיקה שמחה ובשירה "לה קרמריה..או או".
ב. הפרסומת פונה לנשים שהן בדרך כלל מקבלות ההחלטה בנוגע לקניות בבית. הפרסומת הינה היא פנייה רגשית ובאה לידי ביטוי בכך שהיא אמורה לייצר זיהוי רגשי של הלקוחה עם המוצר כך שתיווצר משוואה של קניית הגלידה = הרגשה צעירה, סקסית ורעננה עבור –
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא אזכור מקורות