עבודה בניהול - ניתוח חברת " קסטרו "

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 1531

תקציר העבודה

ניתוח חברת קסטרו חלק א' – תיאור הארגון והסביבה העסקית א.הארגון ותיאור הפעילות קסטרו מודל בע"מ ("החברה"), וחברות בת שלה,בארץ ובחו"ל ,עוסקות בעיצוב אופנה לנשים וגברים תחת המותג CASTRO לנשים ו- CASTRO MEN לגברים, בייצור פריטי האופנה בארץ ובחו"ל באמצעות ספקי משנה,ובשיווקם,לצד מוצרים נלווים,ברשת חנויות המותג בארץ ובחו"ל.
קסטרו מודל בע"מ הנה חברה ציבורית (משנת 1992) הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א.
שווי שוק החברה כ-80 מיליון דולר, והיא נשלטת ע"י משפחת קסטרו ומשפחת רוטר, שתיהן ביחד מחזיקות בכ- 64% ממניות החברה.
החנות הראשונה ברשת מותג הנשים נפתחה בישראל בשנת ,1985 והחנות הראשונה ברשת מותג הגברים – בשנת.2000 כיום מונה רשת חנויות המותג 140 חנויות בישראל ובחו"ל – בגרמניה, שוויץ, רוסיה, אוקראינה, לטביה, רומניה ותאילנד.
כיום מפעילה החברה בישראל 87 חנויות כאשר 67 נמצאות בבעלות החברה והיתר מופעלות     ע"י זכיינים.   "קסטרו מודל" והחברות הבנות יחד מעסיקות כ-1,000 עובדים. מכירות החברה הגיעו ל-373
מיליון ש"ח בשנת 2004. שטח המכירה ב- 87
חנויות הרשת מסתכם בכ-11,000 מ"ר מרובע.
קבוצת קסטרו כוללת את חברת "קסטרו שיווק (1985)", אשר מרכזת בתוכה את פעילות השיווק של בגדי הנשים באמצעות 47 חנויות ברחבי הארץ, תחת שם המותג  .CASTRO חברת הבת "קסטרו מן", מפעילה 40 חנויות לשיווק בגדי גברים תחת המותג CASTRO MEN . שתי חברות הבת הנם בשליטה מלאה של "קסטרו מודל".
 לאחרונה פתחה החברה מספר חנויות משולבות, הכוללות את מותג הגברים ומותג הנשים תחת קורת גג אחת (חנות משולבת נחשבת לצורך ספירת החנויות כ 2- חנויות.(   נוסף על כך, בתאילנד קיימות גם 4 חנויות המופעלות כחנות בתוך חנות.
פריטי האופנה הנמכרים במסגרת המותג מעוצבים על ידי מעצבי החברה בישראל ומיוצרים עבורה על ידי ספקי משנה ברחבי העולם.
החברה מובילה בתחומה בישראל, ומותגיה נמנים בין מותגי האופנה המוכרים והמצליחים ביותר בישראל, בזכות …
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא מקורות