מימון 2061

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3021
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

                מימון וקבלת החלטות                עבודה אישית ‏ תקציר מנהלים בחלק הראשון  של עבודה זו נתבקשנו לסייע לחברת דרוונסייד בע"מ ,בשימוש שיטות פשוטות ומורכבות ועל ידי בדיקת כדאיות השקעה באמצעות שיטת ע.נ.נ , ובהתייחס לגורמים פיננסיים ולא פיננסים וכוחות השוק לבדוק את כדאיות הקשעה במתקני אבטחה .  אנסה לסייע למקבלי ההחלטות בחברה , לקבל את ההחלטות הנכונות על בסיס שיקולי רווחיות , ואנסה לשפר ולתקן את הדרוש תיקון וכל זאת על מנת באמת לשפר ביצועי הארגון .
בחלקה שני של העבודה הדון בחלופות שונות ואופציות מימון השקעה שונות ואנסה להציע למנהלי החברה את הדרך הטובה ביותר למימון ההשקעה .   תוכן עניינים  מבוא –
מטלה 1
 סעיף א' מהי השקעה —
שיטות לבדיקת כדאיות השקעה
חסרונות שיטת שיעור התשואה הפנימי –…
שיטת ה NPV .
ביאורים על תזרים המזומנים -..
סעיף ב' שיקול גורמים פיננסיים לצורך קבלת החלטה …
מבוא
כיום תחום ה– משמש כל ארגון עסקי.
ארגון עסקי יכול לממן את פעולותיו ונכסיו על ידי שני מקורות מימון עיקריים:
הון עצמי והון זר.בכל שיקול שמבצעים יש השפעה על תוחלת הרווחיות של החברה ועל בעלי המניות ולכן ישנו צורך לחקור ולהתעמק בהחלטות המימון של הארגון.
בעבודה זו נבצע החלטות ,שיקולים ומחקר בחברת DERWENTSID  , חברה המפעילה מרכזי גינון בבריטניה משנת 1968.
החברה התפתחה במשך השנים ובעיקר בתחילת שנות השמונים , כאשר אז לא הייתה קיימת למעשה הגבלה חקיקתית וניתן היה לעבוד מספר רב של שעות ואף בימים שהוגדרו כימי מנוחה . למעשה עד שנת 1995 החברה רכשה והתרחבה על ידי רכישות של מוצרים חדשים בעיקר רכישות של ספקיה ועל ידי כך הגדילה את מגוון המוצרים שלה  .
כיום החברה מפעילה מספר מרכזי גינון בבריטניה , כאשר כל אחד מופעל כיחידה עצמאית עסקית נפרדת  בעבודה זו אמליץ לארגון כיצד לשפר את ביצועיהם וכיצד יש להעריך כדאיות השקעה כאשר יחלו בשימוש במוצרים חדשים.
החברה למעשה גדלה בקצב מהיר מידי ללא תשומת לב מרובה , אשר בה היה נדרש לתאם את שיקולי התפעול בצורה המיטבית להתפתחות שלה , ולכן נוצרו מספר בעיות קשות כגון , זמני אספקה לא סדירים,  אחזקת מלאי מעבר לצורך , תשלומי עמלות גבוהים מידי לחברות האשראי , העסקת עובדים לא מתאימים , רכש , איכות מוצרים ירודה , ועוד . החברה למעשה כיום מעוניינת לשפר ביצועים ואף לבדוק היתכנות השקעה במוצרים חדשים . בעבודה זו , על בסיס מודלים נלמדים וחומר נלווה אנסה לשפר את ביצועיי החברה ולייעץ לה לאחר בדיקה כדאיות השקעות וכניסה לשווקים חדשים .
העבודה ללא ביבליוגרפיה