על הניהול במלון גרנד ביץ תל אביב

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4646
מספר מקורות 13

תקציר העבודה

מבוא
הצורך החיוני בניהול החל עם ההתפשטות המואצת של תופעת הארגון, חדירת הארגונים לכל תחומי החברה, הכלכלה, המדיניות והתרבות בעת החדשה. מרבית בני האדם קשורים ושותפים לפעילויות של ארגונים שונים בעת ובעונה אחת, ועיקר זמנם ומרצם מופנה כלפי אותם הארגונים שבמחיצתם ובאמצעותם מתנהלים חייהם. ההשפעה הרבה של הארגונים על חיי הפרט והקהילה בחברה, גרמה למדעני-חברה, לחוקרים וכד' לחשוב על דרך ניהול בארגון, שתסייע להפיק את המכסימום מהעובדים והשותפים לארגון.
תעשיית התיירות  והשירותים אשר בליבה עומד המוצר התיירותי, שהוא שירות יש לו מאפיינים ייחודיים המבדילים אותו משאר המוצרים שאנו מכירים. מאפייני השירות, העבודה עם אנשים, מורכבותה של תעשיית התיירות וכן היותה רגישה מאוד להשפעות חיצוניות, כל אלו מצריכים ניהול יעיל בכל ארגון בתעשייה. בנוסף לדרישות הניהול של הארגון תיירותי, המעבר מסגנונות הניהול הקלאסיים לסגנונות המודרניים ולאתגרי הניהול במאה ה-21, אינו פוסח על תעשיית התיירות.
עבודה זו תעסוק בניתוח ההיבט הניהולי בארגון תיירותי נבחר והוא מלון גרנד ביץ.
תוכן עניינים
תקציר מנהלים -3
מבוא -4
פרק 1 – גרנד ביץ – תיאור הארגון -5-6
פרק 2 – על הניהול בגרנד ביץ –.7-11
פרק 3 – ניהול מלון במאה ה-21 -.12-13
סיכום ומסקנות ..14
רשימה ביבליוגרפית –.15
רשימת נספחים ..16