ניתוח השוואתי של קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון"

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 2475
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

המסלול לתקשורת שיווקית עיצוב קמפיין עבודה מסכמת ניתוח השוואתי של קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון"                    ינואר 2005
                   סמסטר א', תשס"ה
1 . המוצר: "הדור השלישי" של הסלולר בעבודה זו בחרנו להציג את קמפיין הדור השלישי של החברות הסלולאריות – פלאפון ואורנג'. במהלך חודש דצמבר 2004, פרצו שתי החברות במקביל בקמפיין מסחרי רחב היקף במטרה ליידע את הציבור בהשקתו של הדור השלישי אצלן.             "הדור השלישי" של הסלולר מאפשר לצרכנים גלישה באינטרנט הסלולארי בפס רחב, המציעה מהירות גדולה יותר ממחשב ביתי (נכון לטכנולוגיה היום). כמו כן, הדור השלישי מאפשר העברת קבצים במהירות גדולה, צפייה בשידורי טלוויזיה בשידור חי, צפייה בסרטוני וידאו/ שידורים מוקלטים מראש ואף מאפשר הורדת קליפים ישירות למכשיר. טכנולוגיית הדור השלישי מאפשרת שיחות באמצעות וידאו (Video Conference), כך ששני המשוחחים יכולים לראות האחד את השני בזמן שיחה במכשיר הטלפון הנייד.             חשוב לציין, שנכון ליום כתיבת העבודה, שתי החברות לא מוכנות לחלוטין לקליטת "הדור השלישי" ושיווקו. באף אחת מן החברות אין פריסה רחבה של שירותי הדור השלישי, מספר המכשירים המוצע מועט ואף אינו קיים במלאי ואין ביקוש רחב לשירותים היקרים שמציעות החברות. השקת הקמפיין של אורנג' ופלאפון נוצרה מתוך מאבקי יוקרה על המודעות של הציבור לגבי היכולות של כל אחת מן החברות ולא מתוך השקת שירות מבוסס כפי שנהוג וכפי שנעשה בשתי חברות אלה בעבר.
            חברות "סלקום", שבדרך כלל נוהגת לצאת בקמפיין מקדים לשירותים שעדיין לא נמצאים ברשותה (כפי שהיה בטכנולוגיית push and talk), בחרה שלא לצאת בקמפיין לדור השלישי כעת.
            חשוב לציין, ששתי החברות –