התנהגות ארגונית - חברת מי עדן
מוסד לימוד | אוניברסיטת תל-אביב |
סוג העבודה | עבודה אקדמית |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיה, התנהגות ארגונית, מבנה ארגוני, מוצרים, מי עדן, סביבה, תחרותיות, תרבות ארגונית |
שנת הגשה | 2002 |
מספר מילים | 3741 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
חברת מעיינות עדן, באמצעות חברות הבנות מי עדן ושרות מחלקה ראשונה הינה הקבוצה המובילה בישראל בתחום שיווק ישיר והפצה של מים מינרליים טבעיים.
לחברה מספר חברות הפעילות בתחום השיווק הישיר שהמובילה שבהן הינה חברת שירות מחלקה ראשונה בע"מ (להלן: ש.מ.ר) חברה בת בבעלות ובשליטה מלאה המשווקת מים מינרליים טבעיים תחת המותג "מי עדן" לשוק הפרטי והעסקי. ש.מ.ר הוסמכה בתקן 9002 ISO על ידי מכון התקנים הישראלי.
פעילות נוספת של הפקה, מילוי ושיווק בתחום האריזות הקטנות של מים מינרליים טבעיים מבוצעות באמצעות החברה וחברת מי עדן בע"מ.
העבודה עוסקת בחברת מי עדן במסגרת הקורס התנהגות ארגונית ומתמקדת בנושאים הבאים:
מבנה ארגוני תרבות ארגונית סוג החברה/ארגון מומחיות מטרות הארגון מוצרי הפירמה השווקים בהם פועלת הפרמה ולקוחותיה יתרונות אסטרטגיים רמת תחרות מבנה הענף ורמת התחרותיות בו (חוזקות, חולשות וכו') הסביבה בה פועלת החברה (חוקית, כלכלית, דמוגרפית וכו')