האדם בארגון-החוזה הפסיכולוגי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 10347
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

בית הספר למוסמכים במינהל עסקים  החוזה הפסיכולוגי בחברת סולגוד תקשורת האדם בארגון מרצה: ד"ר מגישים:             שאלה 1 – הקונטקסט א. הצגת החברה קבוצת סולגוד תקשורת הכוללת בתוכה את חברת גלקסי תקשורת (בבעלות מלאה), סולגוד תעשיות (בבעלות מלאה) וסופר לינק ישראל (בעלות שווה יחד עם חברת סופר פארם ישראל) הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום שיווק מוצרי תקשורת לרבות טלפונים סלולאריים, טלפונים אלחוטיים, מרכזיות, מערכות VOIP, ציוד תקשורת נתונים ותשתיות תקשורת.
לקבוצה נציגות בלעדית בישראל של SKY הקוריאנית, מפעילת שירותי סלולאר, ויצרנית טלפונים סלולאריים מתקדמים בטכנולוגית CDMA 1X, EVDO המופעלות בארץ על – ידי חברת פלאפון.
בתחום ה – GPRS /GSM החברה הינה המשווקת הבלעדית של מכשירים סלולאריים מתוצרת ענק האלקטרוניקה פיליפס, וכן טלפונים סלולאריים חכמים תחת המותג I-mate המופעלים על – ידי מערכות הפעלה של מיקרוסופט, ברשתות סלקום ואורנג'.
בתחום תשתיות התקשורת הקבוצה הינה הנציגה הבלעדית בישראל של התאגיד הסיני הבינלאומי וואווי, המוביל בתחום ציוד תשתית לרשתות תקשורת אלחוטיות וקוויות.
בתחום ה – VOIP ותקשורת הנתונים משווקת סולגוד את מוצרי IP Office של חברת Avaya לשוק ה – SMBS.
וכן נתבים, מודמים ומתגים מתוצרת התאגיד הסיני וואווי. חברת הבת גלקסי תקשורת מתמחה ביבוא ובשיווק, מוצרי תקשורת לרבות טלפונים אלחוטיים בטכנולוגיית DECT של המותגים פיליפס ויונדאי, מרכזיות דיגיטאליות ואלחוטיות, חייגנים, מוצרי Bluetooth של JABRA ועוד.
לחברה כ – 120 עובדים ומטה החברה ממוקם באור יהודה. מבנה החברה הנו של חברות בע"מ בבעלות מלאה (גלקסי, סולגוד תקשורת) וחברות בנות (סופר לינק ישראל בע"מ עם סופר פארם). בתוך כל חברה יש חלוקה לפעילות במבנה חטיבתי כאשר כל מנהל חטיבה אחראי על התקציב, המכירות ונמדד על שורת הרווח וההפסד. החברה הוקמה בשנת 1999 ורכשה את חברת גלקסי תקשורת במרץ 2003.
חברת סולגוד תעשיות הוקמה בדצמבר 2004 כמפעל מאושר בעיר שדרות וחברת סופרלינק הוקמה בינואר 2006. הואיל והחברה הנה חברה פרטית מחזור המכירות של החברה משוער לפי פרסומים שונים בכלי התקשורת סביב 60 מיליון דולר בשנה. החברה נחשבת לרביעית בגודלה בכלל הענף כאשר מקדימות אותה חברת יורוקום ישראל (המשווקת מרכזיות מתוצרת פנסוניק וטלפונים סלולאריים מתוצרת נוקיה), חברת סאני אלקטרוניקה (המשווקת טלפונים סלולאריים של סמסונג הקוריאנית) וחברת דאי טלקום (המשווקת טלפונים סלולאריים מתוצרת טליט).