ניהול בינלאומי - הולנד איטליה - תרבות האלכוהול

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4620
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

                                                                                                                                                                      ניהול בינלאומי – 2072
International management  – 6BM029                  תוכן עניינים : שער -…
עמוד 1
תוכן עניינים –..
עמוד 2
תקציר מנהלים -…
עמוד 3
מבוא -.
עמוד 4
חלק א' – הולנד -…
עמוד 5
טבלת Pest על הולנד .
עמוד 6
איטליה …
עמוד 7
טבלת Pest על איטליה –…
עמוד 8
חלק ב' ענף האלכוהול
עמוד 9
האלכוהול בהולנד –
עמוד 9
האלכוהול באיטליה ..
עמוד 10 חלק ג' היינקן —
עמוד 11
קמפרי –
עמוד 12
חלק ד' הבדלי תרבות בין הולנד לאיטליה לפי Hofstde + המלצות ומסקנות עמוד 13-14   ניהול משא ומתן לפי Nancy אצל יחזקאלי + מסקנות והמלצות . עמוד 14-15
תקשורת לפי Deresky + המלצות ומסקנות –.
עמוד 15-16
חלק ה' טבלת S.W.O.T –.
עמוד 17
טבלת T.O.W.S -..עמוד 18
חלק ו' אסטרטגיות -עמוד  19
ביבליוגרפיה –עמוד 20-21
נספחים עמוד 22-24
תקציר מנהלים :
ענף האלכוהול, הינו סקטור מוכר וידוע בכול מדינה ובכול העולם כולו. ענף זה, מכוון לכול מי שרוצה לדעת איך ליהנות בצורה הטובה ביותר, מטעם האלכוהול במשקאות. חברות רבות בעולם כולו המייצרות את האלכוהול, עובדים ימים ולילות בכדי ליצור אנינות טעם משובחת ביותר וניחוחות מעולים בכול משקה ומשקה. חברת היינקן הינה חברה מוכרת וידועה בעולם של משקאות הבירה ההולנדיות, הנותנות תחושה של שייכות למותג עצמו.
חברת קמפרי הינה חברה בעלת המותג החזקה ביותר בעולם לאלכוהול משובח מזה שנים הדואגת שכול מקום בעולם הייה המותג קיים בכול פינה. חברת היינקן ידועה מזה מכבר כ- 140שנה והיא מוכרת ב-
1 70 מדינות בעולם.
חברת קמפרי ידועה אף היא כ- 140 שנה אך היא מוכרת ב-
1 90 מדינות בעולם.   מבוא :  (  מטרת העבודה ? מהן הסוגיות ?מה אני הולך לבחון בעבודה ? ) מטרת העבודה באה להכיר את ענף המשקאות האלכוהוליים במדינות הולנד ואיטליה. כאשר בכול מדינה ישנה התנהלות שונה בהתאם למאפייני המדינה בסקטור זה. המטרה העיקרית באה לתת הערכה כוללת וסקירה של הענף, מתוך החברות המקוריות בכול מדינה אזי :
במדינת הולנד קיימת החברה לייצור הבירה ושמה – Heinken  .
במדינת איטליה קיימת החברה למשקאות אלכוהוליים ושמה Campari .
במטלה זו אסקור בנוסף, סקירה כללית לכול מדינה, ולכול סקטור במגזר האלכוהול, וניתוחם לפי המימדים הבאים :
·   תרבות .
·   תקשורת.
·   וניהול משא ומתן.
איחוד של שתי התאגידים, הללו יכול ליצור אין ספור הזדמנויות מיוחדות בהתאם לכול מדינה ולכול חברה באופן שווה, ובתיאום מתן זיכיונות אחת לשנייה עם מותרות בלסחור לפי הסכמים בניהן ובמוצריה. לכול אחת מן המדינות והחברות יש להן מה לתרום עבור כול לקוחות הקצה.