השפעת המדיה על עיצוב תדמית של עובדים סוציאליים
מוסד לימוד | אוניברסיטת חיפה |
מקצוע | עבודה סוציאלית |
מילות מפתח | השפעת המדיה, טלוויזיה, מדיה, מודל שינוי, מצלמה, עבודה סוציאלית, עו"ס, שיווק, תדמית עובדים הסוציאלים, תפיסה שיווקית |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 3300 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
העבודה מדברת על השפעת המדיה כגון: צילום במצלמה ופרסום בטלוויזיה, על עיצוב התדמית של עובדים סוציאליים. מתואר מודל לשינוי חברתי ותהליך הפקתו, ביניהם: תפיסה שיווקית, עקרונות מנחים של שיווק חברתי ומטרתם, השפעת תקשורת המונים עפ"י אסכולת השונות, וטבלה מסכמת אשר מציגה השוואה בין הטלוויזיה לאמצעים אחרים לשינוי חברתי. בעבודה ישנם 5 מקורות בעברית ו-5 מקורות באנגלית ברמה גבוהה מאוד. הציון שהתקבל הינו 93 ממרצה בכיר באוניברסיטת חיפה. תוכן עניינים
עמוד
1 . בחירת קהל היעד
3
2 . יעדי השינוי
3
3 . תיאור בשלבים של תהליך השינוי – שילוב של מודל השינוי ושלבי ההפקה
4
3 .1. תפיסות שיווקיות
3 .2. עקרונות מנחים של שיווק חברתי
3 .3. מטרות מערכת השיווק
3 .4. השפעת תקשורת המונים עפ"י אסכולות שונות
4 5
8
8
4 . השוואה בין שימוש בטלוויזיה לבין אמצעים אחרים לשינוי קהילתי
1 0 5. חוויה אישית