שיווק קמעונאות ולוגיסטיקה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3148
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו נבחנה פעילותה של מסעדת "נאפיס". "נאפיס" הינה רשת מסעדות ישראליות הפתוחות 24 שעות ביממה. בעזרת הניתוחים שנערכו בעבודה ניתן לראות כי המסעדה נתפסת כמסעדה מובילה בשוק, הפונה לקהל לקוחות הרחב.  מניתוח תמהיל השיווק עולה כי "נאפיס" מציעה ללקוחותיה, מלבד אוירה טובה, את המגוון הרחב ביותר בארץ של מיני מאפים בסגנונות שונים היא מספקת מוצרים ושירותים באיכות גבוהה, עובדה המעניקה לה יתרון מול מתחרותיה בענף. הניתוח עסק בבחינת סביבת המאקרו (ניתוח P.E.S.T), סביבת המיקרו (מודל PORTER) נערך ניתוח (S.W.O.T) כדי לבחון מהם החוזקות של "נאפיס", החסרונות, ההזדמנויות והסיכונים העומדים בפניה בהמשך נערך פילוח שוק, הוצגה מפת המיצוב שלו ומי הוא קהל המטרה. נערך ניתוח לתמהיל השיווק בו הוצגו קווי המוצרים של "נאפיס", שיטת ההמחרה, המקום, שיטת הבידול בו היא נוהגת כדי לייחד את עצמה ממתחריה. לאחר שנבחנה פעילותה הומלץ לחברה לבצע מספר שינויים בתמהיל השיווק כגון: מתן אפשרות לביצוע הזמנות דרך הטלפון. תוכן עניינים
תקציר מנהלים.. 2
מבוא. 4
חזון החברה. 4
ניתוח סביבת המאקרו של הארגון 5
ניתוח סביבת המיקרו – PORTER.. 7
ניתוח SWOT. 8
פילוח שוק, בחירת קהל מטרה ומיצוב. 10 מפה תפיסתית. 11
תמהיל השיווק הקמעונאי והבידול. 12
המלצות לשינוי במרכיבי התמהיל. 18
סיכום.. 20 ביבליוגרפיה. 21
נספחים.. 22