ניתוח תשקיף הנפקה של חברת נייס, 9 עמודים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 2598
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

עבודה בניתוח תשקיף הנפקה של חברת "NICE"                                     יולי 2006
תוכן עניינים
1.       תיאור פעילות החברה -.
עמ' 3
2 .       חשיפה לשינויים טכנולוגיים –..
עמ' 3
3 .       סיכונים עסקיים ופיננסיים
עמ' 4 
4 .        מדיניות ההכרה בהכנסה .
עמ' 5
5.       הטבות מבוססות הון -…
עמ' 5
6 .       עלויות מחקר ופיתוח -…
עמ' 6
7.       מדיניות המס …
עמ' 6
8 .       רכישות של החברה —
עמ' 7
9.       מדדים המעודדים השקעה .
עמ' 8
1 0.   מדדים שאינם מעודדים השקעה -… עמ' 8
1 1.   שינוי בסעיפים מאזנים עקב ההנפקה . עמ' 9
תיאור פעילות החברה    חברת NICE (להלן "החברה") עוסקת במתן פתרונות תקשורת ומולטימדיה לחברות וארגונים רבים. לחברה יש כ- 23,000 לקוחות בכ- 40,000 אזורים שונים בעולם, כשאר לקוחותיה באים מתחומים שונים, החל ממוסדות פיננסיים, מוקדי טלפונים של חברות שונות, ועד לסוכנויות מודיעין ומוסדות ציבוריים וממשלתיים. החברה מספקת מגוון נרחב של מוצרים המיועדים לשפר את הביצועים העיסקיים של לקוחות החברה ועובדיהם, לתת פיתרון לבעיות במערכות האבטחה של מוסדות שונים ולשפר את האינטרקציה בין החברות השונות ללקוחותיהן.
   המוצרים העיקריים של החברה כוללים בין היתר:
מערכות הקלטה דיגיטליות.
מערכת ניתוח אנליטי של שיחות המשפרות את השירות ללקוחות החברות השונות.
מערכות הקלטה קוליות ופלטפורמות וידאו הנותנות מענה למוסדות ביטחוניים וציבוריים כגון תחבורה ציבורית, מוקדי חירום ובקרת מטוסים, בכל הנוגע לעניינים הקשורים בביטחון הציבור.
מערכות טלוויזיה במעגל סגור המאפשרות ניתוחים והתרעות אוטומטיות של אירועים שונים הנתפסים במערכת.
כלל המוצרים השונים מיועדים לאפשר קבלת החלטות מהירה יותר ומתן תגובה מהירה יותר ע"י הלקוחות השונים של החברה, כל אחד בתחומו. המערכות אוספות ומנתחות את המידע שמגיע אליהן ומגיבות באופן כמעט מיידי לצרכים של לקוחות שונים תוך כדי האינטרקציה איתם, ומייעלות את התגובה למטרדים ביטחוניים שונים אצל הגופים הציבוריים. בכך מתאפשר ללקוחות השונים של החברה לשפר באופן משמעותי את איכות השירות שלהם, וכתוצאה מכך להביא לשיפור בביצועים העסקיים שלהם מצד אחד, ולספק ביטחון לציבור מצד שני.
   החברה פועלת כמעט בכל העולם, כאשר איזור הפעילות הגדול ביותר הינו יבשת אמריקה, ושאר הפעילות מתבצעת באירופה, אפריקה, המזרח הרחוק והמזרח התיכון (כולל ישראל כמובן). על פי דו"חות 2004, כ- 48% מההכנסות הגיעו מאמריקה, 15% מהמזרח הרחוק  ו- 37% מיוחסות לאירופה אפריקה והמזרח התיכון. חשיפה לשינויים טכנולוגיים …
העבודה ללא ביבליוגרפיה