תקשורת שיווקית - השקת שוקובמבה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
ציון 97
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5569

תקציר העבודה

תקציר מנהלים   מנהלים נכבדים, בחודשים האחרונים עמלה חברת אסם על פיתוחו של מוצר חדש וייחודי ,אשר יושק בשבוע הראשון של החופש הגדול (תחילת חודש יולי). כפי שאסם נוהגת להשיק צורות חדשות לבמבה בכל תחילת עונה או לרגל החגים (במבה מאהבה, במבה על גלגלים, במבה דובים), יוצאת הפעם מהדורה מחודשת של במבה לקראת הקיץ והחופש הגדול, והפעם – במבה מצופה שוקולד. שמו של המוצר יהיה  " שוקובמבה " . ייחודו בא לידי ביטוי בשילוב שבין המלוח למתוק.
יש לציין כי כל מרכיביו של המוצר טבעיים וכן המוצר באישור משרד הבריאות. חברת אסם הינה קונצרן המזון הגדול בישראל, אסם נמנית בין החברות הבודדות שמתגאות בתיאור "מניחות התשתית לעצמאותה הכלכלית של ישראל".
אסם הוקמה בשנת 1942 ומאז היא פועלת לחיזוק, שיפור וקידום ענף המזון.
החברה מאגדת ארבעה מפעלים: גבעול, יקנעם, שדרות ופתח-תקווה ושני מרכזים לוגיסטיים בפתח-תקווה וברמת השופט. לאסם קבוצת חברות-בת:
טבעול, סלטי צבר, עוף טוב, בית השיטה, מגדנות הבית וגלידות נסטלה.
אסם הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א והיא נשלטת 51% ע"י נסטלה העולמית.
הכנסותיה הרבעוניות נכון לחודש מאי 2004 הסתכמו בכ- 616
מליון ₪. הרווח הנקי שלה עלה ב- 12%, לרמה של 35 מליון ₪.
לחברת אסם מגוון רחב של מוצרים: חטיפים, פסטות, סלטים, מאפים, קפה, משקאות ולאחרונה נכנסה החברה גם לתחום דגני הבוקר, תחת המותג "במבה".
במבה הינו החטיף הנמכר ביותר בישראל, זהו המוצר המוביל של אסם.
מטרתנו בשיווק מוצר חדיש זה, היא לנצל את נתח השוק הגדול של הבמבה ע"י מתיחת המותג ובכך להמשיך את ההצלחה של הבמבה. כך נחזק ונבסס את מעמדו של חטיף הבמבה בקרב הצרכנים ואף נמשוך לקוחות חדשים.  בדומה לשאר מוצריה של חברת אסם, ה"שוקובמבה" ישווק ברשתות השיווק הקמעונאיות המובילות כגון קוסמוס, שופרסל, קלאבמרקט, מגה ועוד קיוסקים ומכולות. הקמפיין יעשה באמצעות ערוצי המדיה השונים תוך מתן דגש לטלוויזיה ולעיתונות, לקד"מ וליח"צ .
המוטו שילווה את הקמפיין יהיה " אין אין אין כמו במבה, של אסם – והפעם בציפוי שוקולד ".
מטרת הקמפיין: מיצובו של החטיף כדבר ה"חם" הבא בשוק החטיפים.
בשלב ההחדרה מטרתנו היא ליצור מודעות למוצר בקרב 75% מהילדים והאמהות תוך חודשיים, התנסות בקרב 45% מהלקוחות הקיימים, קניה חוזרת של כ-
2 0%, הגדלת המכירות של החברה  ב-10% לפחות ונתח שוק של 20% משוק החטיפים תוך שלושה חודשים.
סכום התקציבים הכולל אשר עומד לרשותנו הוא  2,500,000$ .
ללא ביבליוגרפיה