עבודה בשיווק- שיווק וניתוח מוצר החברה, ציון גבוהה!!!

תקציר העבודה

תוכן עניינים
מבוא –…4
הסביבה  השיווקית -…5
            סביבת מאקרו Pest 5
            סביבת מיקרו Porter –…6
            אנליזה פנימית -..10             ניתוח SWOT -..11
אסטרטגית MSTP -.13
            פילוח שוק –…13
            איתור שוק מטרה …14
            סיווג מוצר –…14
            בידול מוצר –..15
            מיצוב -15
תמהיל שיווק P4
–16
            מוצר Product -..16
            מחיר Price –.17
            מקום Place –18
            קידום Promotion   18
מסקנות והמלצות –19
סיכום –.20 ביבליוגרפיה .21
תקציר מנהלים (מבוא) ניאופרם מייצרת, מייבאת, משווקת ומפיצה מגוון מוצרים רחב בתחום הפארמצבטי. הקבוצה מונה כ-550 עובדים ומהווה אחת מהחברות המובילות בתחום הפארמצבטיקה. ניאופרם מפיצה את מוצריה עבור למעלה מ- 1,000 נקודות מכירה, לרבות בתי מרקחת, רשתות שיווק, שרותי בריאות, בתי חולים, מעבדות ומרכזים רפואיים.  בשנת 2005 נחתם הסכם לרכישת קבוצת פרומדיקו ע"י חברת ניאופרם שבבעלות משפחות פורר ושראל . לדברי ניאופרם, "תגדל התחרותיות בשוק התרופות, שנשלט עד כה . קבוצת ניאופרם תוכל לספק ללקוחותיה סל מוצרים איכותי, רחב ומגוון. מערך ההפצה, שיהיה מהגדולים בישראל, בתחום הבריאות יאפשר לניאופרם לקבוע סטנדרטים חדשים של יעילות ומצוינות הן כלפי ספקי הקבוצה והן כלפי לקוחותיה". בעבודה זו ננתח את הסביבה השיווקית בשוק המולטי- ויטמינים ונבחן את אסטרטגית ה – MSTP דרך פילוח השוק, בחירת שוק מטרה ומיצוב החברה ומוצריה מול המתחרים. בסיום העבודה אתן את מסקנותיי והמלצותיי לחברה .