ניהול שיווק שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4232
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

תקציר בימינו אנו שומעים עצות רבות להעמיד את השרות ללקוח בראש דאגותיה של החברות בישראל שכן הלקוח הוא מקור בסיסי להצלחת העסק זוהי גישה שעדיין בישראל מעט מאוד מהעסקים מכירים ותומכים ומודעים לשרות הלקוח והסיסמא הלקוח תמיד צודק היא ליבת העסק הנושא הנבחר בעבודה זו הוא בנקאות בישראל ושרותי בנקאות ישירה מוקדי שרות בנקאיים בבנק הפועלים, בנק הפועלים השכיל להבין שעל מנת לגרום ללקוח חווית שרות מדהימה אימץ את הגישה שהעובד הוא הנכס החשוב ביותר לארגון שכן נותן הדרכות רבות על מנת לקבל את כל הכלים המתאימים והמקצועיים כדי לגרום ללקוח להנאה בקבלת השרות ורצון לחזור אלינו שוב ושוב על מנת להשתמש בשרותי בנקאות מהבית שכן היום זמן שווה כסף והבנת צרכי הלקוח באמצעות סקרים שהבנק עושה באמצעות גיוס בנקאים המודרכים לצורך כך נשאלים הלקוחות שאלות בנושאים בנקאיים ובנושאים שרותיים וכן קבלת משובים שונים מהלקוחות לגבי שרותים רצויים כך מצליח הבנק להתאים את שרותיו לצרכי הלקוחות העבודה בפונט 14