ניתוח קמפיין מקוון: DOVE EVOLUTION- יופי אמיתי

מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 1581

תקציר העבודה

תקציר עבודה- ניהול הפרסום הצגה וניתוח של קמפיין מקוון:
Dove – קמפיין יופי אמיתי- קליפ ויראלי Evolution א.      רקע שיווקי המותג Dove הוא אחד ממותגי חברת האב, Unilever העולמית. החברה היא מותג מטריה ולה פורטפוליו רחב של מותגים מצליחים בתעשיית המזון, טיפוח הבית והטיפוח האישי- שהוא הסקטור בו נכלל המותג המדובר.
המותג, שפרץ בשנת 1957 בתור באר סבון, הוא כיום ענק בתחום הטיפוח האישי הנשי- ובין  מוצריו קיימים ליינים לטיפוח השיער, העור, הגוף והפנים. Dove כיום הוא המותג מס' 1 בעולם בתחום הטיפוח האישי, ומס' 3 בין מותגיה של Unilever. המותג שם לו כיעד מרכזי לתת תוצאות אמיתיות לנשים אמיתיות, תוך כדי שימת דגש על מוצרים שבאמת עובדים, ושהשפעתם הוכחה מדעית. בין ערכיו המובילים של המותג נכללים ריאליזם וכנות, בקו של נשים אמיתיות, מוצר אמיתי, יופי אמיתי ותוצאות אמיתיות. מגדיר עצמו כמותג שמקיים את הבטחותיו.
המותג הציב לפניו מטרה לפעול חברתית בכדי לשנות את תפיסת היופי, ולפעול אקטיבית בניפוץ הסטריאוטיפים והציפיות הבלתי סבירות שיש לנשים מעצמן.
הקמפיין "יופי אמיתי" הציג ופיאר נשים אמיתיות. הפרסומת הראשונה הציגה שש נשים אמיתיות, מלאות ומעוגלות במקום הדוגמניות המסורתיות. הנשים לבושות בתחתונים וחזיות במלוא הדרן ללא כל ריטוש או ליטוש. זה היה סיכון מקצועי, מכיוון שבניגוד למה שניסו להגיד על "תאהבי את עצמך" הם גם ניסו למכור קרם שמחזק את עור הגוף ומחליק צלוליטיס. מנגד לערכים שהם מוכרים לנשים, הם גם צריכים לגרום להן להאמין שהן צריכות את המוצר כדי להיראות טוב יותר. הקמפיין מבטא מסר זה באמצעות שימת דגש על תוצאות אמינות וריאליסטיות; לא תיראי כמו דוגמנית אנורקסית אבל תהיי יפה כמו שאת, ואפילו יותר.