עבודה בשיטות מחקר וכתיבה מדעית הקדמה+מבוא

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 836
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

החוג לכלכלה וניהול מהי השפעתם של תכנים פורנוגרפיים באינטרנט על קטינים? העבודה מוגשת בקורס:יסודות הכתיבה המדעית ושיטות מחקר האינטרנט הוא אחד המקומות הגדולים בעולם לרכישת ידע וכל מיני דברים נוספים וכמו כן ניתן להיחשף באמצעותו כמעט לכל מה שרוצים.הוא נגיש לכל אדם בין אם הוא מבוגר ובין אם הוא קטין זמין כמעט מכל מקום בעולם וקל לתפעול.
בנוסף האינטרנט חושף אותנו לנושאים המדוברים ביותר ועכשווים ביותר ואף לאלו הלא מדוברים כלל. הוא פותח לפנינו עולמות שלא הכרנו ועוזר לכל מיני אנשים לצמצם פערי מרחק ופערי ידע.
בכוונתנו לבחון את יתרונות האינטרנט ואף לדון בחסרונות הבולטים בו וזאת תוך התייחסות לפורנוגרפיה המופיעה באתרים הפתוחים לכולם והשפעתם על קטינים. כמו כן נבדוק את ההשלכות שתגרור אחריה אם ותהייה חקיקה לאיסור הפצת פורנוגרפיה באינטרנט. בעצם מהי השפעתם של תכנים פורנוגרפיים באינטרנט על קטינים?השפעה זו כמעט ולא נבדקה עד היום,והתופעה הנחקרת הולכת ותופסת תאוצה וגודלת בחברתנו ולכן חשוב לבצע את המחקר כדי להגביר את המודעות להשפעת תכנים פורנוגרפיים באינטרנט על קטינים בחברתנו.
יש הטוענים כי האינטרנט מזיק בשל החומר הפורנוגרפי המופץ בו והנגיש לכל ובעקבות כך הוא משפיע על האוכלוסייה המשתמשת בשירותייו,כגון:מקרים בהם האינטרנט מפיץ יותר ויותר את פורנוגרפיית הילדים,דבר זה עלול להגביר מקרים של הטרדה מינית,בד בבד האינטרנט עושה המון תיאוריים מיניים באמצעות תמונות וציורים שניתן להשיג בזמינות קלה וכל אלה גם יכולים להשפיע על הטרדות מיניות.
רבים טוענם כי הסכנה הגדולה ביותר הנמצאת באינטרנט כיום מגיעה ממסרים פורנוגרפיים אשר מועברים באינטרנט בין קטין אחד למשנהו.גם כאשר קיים פיקוח של ההורים על הילדים בנושא –