עקרונות שיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3931
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעולם השיווק של היום בו התחרות העסקית גבוהה מתמיד חשוב לחברות גדולות וקטנות כאחד לשדר תדמית חזקה, מלוטשת ואחידה.  המטרה העיקרית בעבודה זו הייתה לבצע מחקר על חברת פרופוזה ועל השוק בו היא פועלת לפי פרמטרים שנקבעו מראש. זאת תוך שימוש במידע קודם ובמודלים מרכזיים.  פרופוזה הינה חברה מובילה המתמחה בבניית תדמית לחברות ומוצרים. החברה מספקת ללקוחותיה את כל הכלים הדרושים להצגתם בצורה הטובה והמקצועית ביותר בשוק המקומי והבינלאומי. החברה ממוקמת בהרצלייה פיתוח, פועלת מזה כ- 12 שנים ומתמחה בעיצוב ופיתוח כלי שיווק מתקדמים. בין לקוחות החברה נמנות חברות הייטק, תוכנה, חברות תרופות ועסקים פרטיים אחרים.
התמחויות:
* בניית תדמית ולוגו חברה.
* עיצוב והפקות דפוס (פולדרים, ברושורים, קטלוגים).
* בנייה ופיתוח אתרי אינטרנט.
* עיצוב ופיתוח מצגות מולטימדיה אינטראקטיביות.
* עיצוב דוכנים ורול אפים לתערוכות.
* באנרים לפרסום ועוד.
עבודה זו בחנה את האסטרטגיה השיווקית של חברת פרופוזה ובחנה את הסביבה הפנימית והחיצונית של החברה.  נעשה פילוח שוק לפי המודלים שנלמדו במהלך הקורס ונותח שוק המטרה של החברה. העבודה בחנה את תמהיל השיווק של החברה בעזרת מודל 4 P ונבחנו גם שלושת ה P הנוספים בשל העובדה שהחברה נותנת שירות לעסקים. תוכן עניינים
מבוא. 4
פרק א' – ניתוח סביבת מאקרו: מודל P. E.
S. T. 5-6
פרק ב' – PORTER.. 6-7
פרק ג' – אנליזה פנימית. 8  פרק ד' – SWOT. 9
פרק ה' – MSTP. 10-12
פרק ו' – תמהיל השיווק. 13-16
פרק ז' – סיכום, מסקנות והמלצות. 17
ביבליוגרפיה. 18
נספחים.. 19