אמנת השירות של בזק בינלאומי

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 3887
מספר מקורות 16

תקציר העבודה

"כשאתה מספר 1 בשירות , אתה יכול להתחייב" אמנת השירות של בזק בינלאומי ינואר 2009
תקציר בזק בינלאומי, ספקית שירותי האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המובילה בישראל, הוקמה בשנת
1 996 כחברה בת, בשליטה מלאה של תאגיד התקשורת בזק, הגדול והמוביל בישראל. כיום, נחשבת בזק בינלאומי לחברה הגדולה והמובילה בכל תחומי פעילותה. האסטרטגיה העיקרית של בזק בינלאומי היא אסטרטגיית הובלה. החברה מתגאה כי היא המובילה בשירות, באיכות, בפלח השוק ובשיעורי הצמיחה. החברה נוקטת בשיטת ההובלה באיכות ובשירות, ובשל מיצוב זה אינה ממצבת עצמה כמובילה במחיר זול.
כחלק מהפגנת ביטחון במובילותה, פרסמה החברה אמנת שירות . אמנת שירות זאת מתייחסת לפערים אפשריים בין ציפיות הלקוחות וביצועי החברה. בעזרת אמנת השירות, וע"י שיפורים תפעוליים "מאחורי הקלעים" מצליחה בזק בינלאומי למזער פערים אלו, לשמור על נאמנות לקוחותיה ולשמור על מעמדה כמובילה.
תוכן העניינים

1 . מבוא
–…4
     1.1 הקדמה -4
     1.2 הארגון -4
     1.3 ניתוח הפעילות השיווקית על פי מודלים -7
2 .סקירת ספרות ..8
3 . האסטרטגיה התחרותית של הארגון ..11
4 . מיתוג הארגון ..11
5. דיון וסיכום -.15
6 . ביבליוגרפיה …
16

1 .מבוא
1.1 הקדמה העבודה להלן מתארת ומנתחת את אמנת השירות של "בזק בינלאומי" כמהלך שיווקי שמטרתו למצב את החברה כמובילה ("מספר 1") בשוק האינטרנט והשיחות הבינלאומיות, לבסס את תדמיתה האמינה של החברה ולהגביר את נאמנות הלקוחות.