דואר ישראל כסופרמרקט וקניון של שירותים ומוצרים

תקציר העבודה

דואר ישראל כסופרמרקט וקניון של שירותים ומוצרים סמינריון בנושא שיווק שירותים ינואר 2009
תקציר סקטור השירותים עובר לאחרונה מהפכה, על ידי מעבר לדרכים חדשות ומהפכניות בהצעת שירותים, ונוחל הצלחה במקומות בהם מתחרים גדולים וותיקים נדחקים הצידה, וגורמים חדשניים המציעים סטנדרטים חדשים של שירות, זוכים להצלחות, ועומדים בתחרות הקשה של סיפוק צרכי הלקוחות בעלי הדרישות הגבוהות.
כאשר ההבדלים בין המוצרים נעשים קטנים, השירות לצרכן עושה את כל ההבדל.
"דואר ישראל" עבר מהפכה עסקית וכיום הוא "סופרמרקט" של שירותים ומוצרים. זהו תהליך של מיתוג מחדש ושל מינוף המותג הקיים. ראוי לציין כי  בתהליך זה נכנס "דואר ישראל" לסביבה תחרותית, בעוד שבעבר, בתחום הפעילות המסורתי של משלוח מכתבים היה מונופול.
הצלחת תהליך זה עשויה להביא בעתיד להפרטת החברה.
תוכן העניינים
1. מבוא –…4
    
1 .1 הקדמה -4
    
1 .2 הארגון -4
    
1 .3 ניתוח הפעילות השיווקית על פי מודלים -5
2 .סקירת ספרות ..6
3 . האסטרטגיה התחרותית של הארגון ..7
4 . מיתוג הארגון ..12
5. דיון וסיכום -.13
6 . ביבליוגרפיה …14