תיירות עסקיתMICE ברומניה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2668
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

תוכן עניינים
עמודים מבוא
3
מהי תיירות עסקית + מרכיבי התיירות העסקית
4 -6
מרכיבי הMICE 7
MICE ביעד רומניה
8 ניתוח SWOT ּ PESTEL 9-10 סטטיסטיקות ומגמות מקורות השוק שמגעים לרומניה
1 1-12
סיכום
1 3
  ביבליוגרפיה
1 4
נספחים
1 5
מבוא תעשיית התיירות כיום הינה התעשייה המתפתחת  ביותר בעולם ונחשבת לגורם מרכזי וחשוב בכלכלתן של מדינות רבות . לאחרונה מתפתח סגמנט חדש בתעשיית התיירות הקשור לשוק הנסיעות העסקיות , לאור שינויים טכנולוגיים והפיכתנו ל"כפר גלובלי קטן" , הסביבה החיצונית שמשתנה מביאה הערכה מחודשת לדרישות התעשייה לשם עסקים .הצמיחה הנמשכת של שוק הנסיעות העסקיות והסביבה החיצונית המשתנה הביאו להערכה יסודית מחודשת של דרישות התעשייה .
בעבודה זו נבחן את התחומים המיוחדים של התיירות עסקית ותפקידם בתעשיית התיירות והנסיעות . נעריך את תפקיד תעשיית הכנסים והתערוכות MICE   כחלק בלתי נפרד מהתעשייה . תיירות עסקית מהי? "'התיירות העסקית עוסקת באנשים שנוסעים למטרות הנקשרות עם מקום עבודתם. ככזו, היא מייצגת את אחד האופנים העתיקים ביותר של תיירות –( אדם הנוסע למטרות מסחר כבר מימים ימימה)".  Davidson (1994) Swarbrook J and Horner s (2002)  מתארים נסיעות לשם תיירות עסקים כ " עסקים גדולים אשר מעסיקים מיליוני עובדים מסביב לעולם , ונסיעות לשם עסקים  בונה או גורמת לביקוש יעדים חדשים " "הנוסע העסקי הינו אדם אשר נדרש לנסוע לחו"ל על מנת לבצע את עבודתו – מעיתונאים ועד פוליטקים" . Davidson (2003)