ניהול אינטגרטיבי - 2220מעולה!!!ניתוח יסודות הניהול במוקד שימור ומכירה ישירה בחברת פלאפון

תקציר העבודה

תקציר מנהלים – בעבודה זו התבצע ניתוח של מוקד שימור ומכירה בחברת פלאפון בהתבסס על תיאוריות שונות. בתחילה נותח הסגנון הניהולי הקיים במוקד לפי Mckregor אצל Mullins ,Cole ובר חיים. נמצא כי רצוי לנהל לפי מנהל מסוג X ועל פי סגנון משתף, ושיש להוסיף את סוג הניהול הסמוי כפי שמציע  Minzberg.
לאחר מכן נותחה התרבות הארגונית שקיימת במוקד והומלץ למנהלת המוקד להמשיך ולנהל את המוקד לפי תרבות משימה כפי שקיים היום על פי המלצותיו של Cole. נמצא שקיימת הסכמה על פי הגישה הפונקציונאלית כפי שמציע בר חיים וזהו אכן המצב הרצוי במוקד.
בעיות שעלו בניתוח המוקד הם ששיטות התגמול וההנעה על פי Herzberg & Heskett אינם תואמים את רמת הציפיות של הנציגים במוקד ולכן הומלץ לקיים פורום משותף לקביעת סטנדרטים חדשים.
בעיה נוספת שהתגלתה בהתבסס על Mullins היא סביבת עבודת הנציגים. עקב כך הומלץ לשפר את סביבת העבודה בניסיון להגדיל את תפוקות הנציגים, רמת המוטיבציה וההנעה שלהם.
התקשורת בארגון נותחה על פי תיאוריות של מספר חוקרים. בעיה נוספת שעלתה במוקד לפי Cole היא חסמים בתקשורת ולכן הומלץ לשפר את זרימת המידע בין ערוצי התקשורת בארגון.
המבנה בארגון נותח על ידי Torington , Mullins ו Weber לפי מודל בירוקראטי, פונקציונאלי ופיטרי. נמצא שבמוקד קיים מסלול קידום על פי וותק כפי שמוזכר אצל Weber, ולכן הומלץ לבצע רענון בשורות הסגל הניהולי, אם על ידי החלפתו או שינוי הגדרת תפקידו. בנוסף, בהסתמך על הגדרתו של סמואל, הומלץ  לבצע התמחות מקצועית ומעמיקה במוקד תוך כדי הפרדה בין צוותי השימור ומכירות.
תוכן עניינים – מבוא  …………………………………………………………………………….
עמוד 3
פרק 1 – הסגנון הניהולי הקיים בארגון .…………………………………………. עמוד 4-5
פרק 2 – התרבות הארגונית
עמוד 6-7
פרק 3 – תגמולים ושיטות הנעה — עמוד 8-9
פרק 4 – תקשורת בין תת קבוצות בארגון —
עמוד 10-11
פרק 5 – מבנה ארגוני —
עמוד 12
פרק 6 – ניתוח אינטגרטיבי של ההיבטים השונים .. עמוד 13
פרק 7 – סיכום והמלצות –
עמוד 13
ביבליוגרפיה -..עמוד
1 4
נספח 1
–…
עמוד 15