מצגת א.ביזנס - שיוק מוצרים בנקאיים באמצעות שירותים מקוונים

תקציר העבודה

תקציר שני גורמים מקנים לבנקים יתרונות מסחריים:מעמדם המונופולי – תחום התשלומים ונאמנות גבוהה של הלקוחות. אלא שהבנקים לא יוכלו לסמוך על היתרונות האלה לאורך זמן (קוטלר והורניק 2000).
הבנקים הבינו כי אם לא יפעילו אתרים שבהם יוכלו הלקוחות לקבל שירותים הם יישארו הרבה מאחור ואולי בעתיד הם אף יפסידו לקוחות בשל כך.
באמצעות שירותי בנק מקוונים הבנק יכול לגייס לקוחות חדשים ולשמור על לקוחותיו הקיימים תוך מקסום רווחיו בעלויות מזעריות (Moody   2000 אצל Singh  2004).
מצגת PPT