מצגת א.ביזנס - שיוק מוצרים בנקאיים באמצעות שירותים מקוונים
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אינטרנט, אסטרטגיה, אתרי הבנק, המלצות לשיווק, יתרונות השוק המקוון, מוצרים פיננסים, מקוון, עסקים, פרסום, קוטלר והורניק, שיווק מוצרים בנקאיים באינטרנט, שירות עצמי, שירותים מקוונים |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
תקציר שני גורמים מקנים לבנקים יתרונות מסחריים:מעמדם המונופולי – תחום התשלומים ונאמנות גבוהה של הלקוחות. אלא שהבנקים לא יוכלו לסמוך על היתרונות האלה לאורך זמן (קוטלר והורניק 2000).
הבנקים הבינו כי אם לא יפעילו אתרים שבהם יוכלו הלקוחות לקבל שירותים הם יישארו הרבה מאחור ואולי בעתיד הם אף יפסידו לקוחות בשל כך.
באמצעות שירותי בנק מקוונים הבנק יכול לגייס לקוחות חדשים ולשמור על לקוחותיו הקיימים תוך מקסום רווחיו בעלויות מזעריות (Moody 2000 אצל Singh 2004).
מצגת PPT