ניתוח סמיוטי של דימויים חזותיים בפרסומת של חברת פלאפון "הילד הבוכה"- עבודה !!!

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
ציון 95
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1767
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

מבוא
בעבודה זו אני מבקשת להציג ולנתח פרסומת של חברת "פלאפון" למכשירי טלפון ניידים מסוג       Motorola V720ו- SK 5000 , שמאפשרים להציג תמונה באיכות של 65,000 צבעים והשמעת צליל באיכות קול של עד 40 פולי, שהועלתה לשידור בטלוויזיה בתחילת חודש דצמבר בשנת 2002.
בעבודה זו אני אראה את השימוש של חברת "פלאפון" ביצירת האומנות "הילד הבוכה" של הצייר האיטלקי הנקרא ברונו אמאדיו הידוע גם בכינויו ג'ובאני בראגולין ואת הקונוטציות האפשריות העולות בקרב הצופים עקב השימוש בדימוי זה. כמו כן, בעבודתי אני אנתח את כל המסמנים המופיעים בפרסומת החל מהצבעים, מהמסרים הלשוניים ועד לדימוי העיקרי שהוא הציור.
בעבודתי אני אשתמש במקורות מידע שונים שישפכו אור על ניתוחי, כגון: הול שהדגיש כי צריך (הול, 2003) לתפוס את המסר כשיח בעל משמעות שאפשר לפענח אותו. כמו כן, הוא טוען שצופני ההצפנה והפענוח לא תמיד תואמים וכי כל סימן חזותי בפרסום מעלה קונוטציות בהתאם למיקומו.
תוכן עניינים
מבוא 2
ניתוח פרסומת של חברת "פלאפון" 3-6
סיכום 7
ביבליוגרפיה -.8
נספח 1 -…9-10 נספח 2 –.11