ניתוח סמיוטי של דימויים חזותיים בפרסומת של חברת נביעות- "מונה ליזה"- עבודה !!

תקציר העבודה

ניתוח בחרתי לנתח פרסומת של חברת המים המינרלים "נביעות" המשיקה מים מינרלים חדשים עם ערך מוסף של 5 ויטמינים מקבוצת B בטעמים עדינים של אפרסק ותפוח הנקראים "נביעות +".
הפרסומת שודרה בטלוויזיה בחודש יולי בשנת 2006. הפרסומת של חברת "נביעות" (ראה נספח 1) מתחילה במסמן של חדר עמוס בפריטים ועל ידי השימוש במסר הלשוני שנמצא במרכז המסך האומר "לאונרדו דה וינצ'י, פירנצה 1503" אנו מבינים שהרעיון בתמונה זו מתוך הסצנה הכוללת הוא המסומן איטליה, נותנים לנו הצצה לתוך הסטודיו של לאונרדו דה וינצ'י בפירנצה הנמצאת באיטליה. סימנים בדימוי (בארת, 2003) יוצרים שלם, הם מחייבים ידע תרבותי והמסומנים ספוגים בערכים. לפי דברי בארת בפרסומת זו הסימנים הראשוניים שאנו רואים מחייבים ידע תרבותי כדי שנוכל לתת משמעות לחדר העמוס בפרטים ולהבין שזהו הסטודיו של לאונרדו דה וינצ'י באיטליה.
תוכן עניינים
מבוא 2
ניתוח הפרסומת של חברת "נביעות" -3-5
סיכום 6
ביבליוגרפיה -.7
נספח 1 –…8-9
נספח 2 –..10