עקרונות השיווק

תקציר העבודה

מבוא
העבודה על המוצר "פוסטינור2". פוסטינור2 הינה תרופה למניעת הריון לאחר מגע מיני לא מוגן.  בעבודה זו, עשינו מחקר מקיף על חברת "תרימה" (החברה שמייבאת את המוצר "פוסטינור2"), ומחקר על התרופה "פוסטינור2",  בחרנו בנושא זה מפני שלדעתנו זהו נושא מעניין ורלוונטי.
 בעבודה זו ניתחנו את המוצר ואת החברה עפ"י מספר מודלים כגון מודל הפאסט, מודל 5 הכוחות של פורטר, מודל הסוואט, מודל האמ אס טי פי ורבים אחרים, כמו כן הגענו לממצאים שונים ומגוונים שעזרו לנו בהמשך הכנת העבודה והמצגת.
בעזרת מחקרים ושימוש במודלים שונים הגענו להמלצה שאנו יכולים לתת לחברת תרימה עבור שוק מטרה חדש, כמו כן ערכנו תמהיל קד"מ לגבי שוק המטרה החדש, התבססנו על נתונים שהגענו אליהם דרך מספר מקורות, מקווים שהקוראים יהנו בקריאת העבודה וישכילו ממנה כמו שאנחנו נהננו והשכלנו.
העבודה כתובה בפונט
1 61