סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

עבודה ביחסי ציבור עמותת יד ביד

שנת הגשה 2009, 3251 מילים
ILS 100.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

יחסי ציבור -2021  עבודה קבוצתית – עמותת “יד ביד” תקציר מנהלים בעבודה זו אנו בונים קמפיין ומערך שלם של יחסי ציבור עבור עמותת “יד ביד” בה אנו עובדים.
קמפיין זה והמערך עליו הוא בנוי, אמורים להביא את העמותה להשגת המטרות אותן הגדרנו והן:
להביא את הארגון ואת מטרותיו להכרת הציבור.
לגייס תרומות.
לגייס מתנדבים חדשים.
מטרות אלו הינן צורך קיומי קריטי לפעילות עמותה כזו שהינה מלכ”ר, שכן ללא תרומות ומתנדבים, אין לעמותה זכות קיום, משום שהמצב הכלכלי והחברתי בארץ הולך ומתדרדר, והצורך בסיוע הולך ומתגבר (כמות הנזקקים גדל משנה לשנה).
המסר העיקרי של הקמפיין שאותו בחרנו להעביר הוא הצורך ההולך וגובר לסיוע בקרב האוכלוסייה, והצורך של העמותה בגיוס נרחב של מתנדבים נוספים ותרומות לטובת המשך והגברת הפעילות, כאשר הסלוגן הנבחר שלנו הוא : “עזור לנו, לעזור להם…” קהלי המטרה שלנו בקמפיין זה הם בעצם כלל הציבור בארץ (כמתנדבים ותורמים פוטנציאלים), גופים עסקיים שיוכלו אף הם לסייע הן בתרומות והן במתנדבים (תוך ניצול האופנה של תרומה לקהילה בקרב פירמות), גופים ממשלתיים (סיוע מתקציבי משרד הרווחה) וקהילות בחו”ל אשר עיקר הכוונה היא לתרומותיהם.
את הקמפיין בחרנו לנהל באמצעות מספר ערוצים על מנת למצות את כל הפוטנציאל, ולפיכך תחילה נפעל מול התקשורת הטלויזיונית ע”י כתבות תדמית ותשדירי פרסומת הסברתיים שמטרתם ליצור את החשיפה והגירוי הראשוניים, במקביל נפעל באמצעות לוביסטים מול משרד הרווחה (להשגת תקציבים) ומשרד החינוך על מנת לשלב את פעילות העמותה בפעילות של “מחויבות אישית”. השלב הבא יהיה מכירת סיכות “יד ביד” אשר כל ההכנסות יוקדשו כתרומה לעמותה, ובסיום של הקמפיין יהיה במופע התרמה ענק שבו יופיע אמנים נחשבים וכל האמצעים והמשאבים הנדרשים ייתרמו וכמובן כל ההכנסות מהמופע יוקדשו גם הן כתרומה לעמותה.
הלו”ז לפיו בנינו את הקמפיין הזה הוא כשבעה חודשים, ועלותו המשוערת היא 75,000 $ אשר ברובם עפ”י התכנון ייתרמו לעמותה.
תוכן עניינים
מבוא. 1
יחסי ציבור. 2
בניית תכנית יחסי ציבור. 2
מודל תכנון התקשורת. 2
מודל RACE.. 3
RESEARCH – מחקר. 3
ניתוח SWOT. 4
ניתוח PEST. 4
הצגת בעלי העניין 5
הגלגל של ברנשטיין (1984) 5
ACTION- פעולה. 6
COMMUNICATION – תקשורת. 7
EVALUATION – הערכה / בקרה. 8
ניהול משברים.. 10 סיכום.. 12
ביבליוגרפיה. 13

ILS 100.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח יח"צ, יחסי ציבור, מלכ"ר, עמותת יד ביד, פרסום, שיווק
מקצוע/ות מנהל עסקים
מספר מילים 3251
מספר מקורות 5
שנת הגשה 2009

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.