תרבות עבודה וארגון רשת CAFE CAFA ציון-92

תקציר העבודה

הפקולטה למדעי החברה החוג ללימודי עבודה סמינר: תרבות עבודה וארגון רשת Café Café : האתגרים של רשת זכיינית תוכן עניינים
מבוא
–.2
סניף הכיכר ..4
רשת café café –.18
תרבות א-פורמאלית בארגון -…24
הפרדוקס -32
הארגון במגמת שינוי: המעבר לפורמאליות ..35
סיכום –41
ביבליוגרפיה 43
מבוא
            רשת café café מהווה דוגמה לתופעה הולכת ומתרחבת בשנים האחרונות, בה בעלי עסקים פרטיים מצליחים, מחליטים למנף את הצלחתם ולחדור לשוק באמצעות פתיחת סניפים נוספים באזורים שונים.  מהלך זה מתבצע על ידי מכירת המותג לזכיינים אשר מעוניינים לפתוח דרישות מהעובדים   דרישות התפקיד מהעובדים ב- "café café" כיכר המדינה הינן גבוהות ומקיפות מעבר למקובל. כל מלצר, ברמן, טבח ושוטף כלים נדרש לבצע מטלות ופעולות שאינן חלק מההגדרה תאור הלקוחות ישנה תמימות דעים בקרב הצוות וההנהלה כי מרבית הלקוחות שמגיעים למקום הם מזן דרישות הלקוחות לאור האמור לעיל, מרבית הלקוחות הינם בעלי דרישות גבוהות במיוחד מבחינת שירות, התפתחות הרשת "הרשת הוקמה לפני בערך 6 שנים. הסניף הראשון שהוקם היה בכיכר מסריק. לצורך סניפי הרשת התרבות הא-פורמאלית אינה מוגבלת לסניף הכיכר בלבד, אלא רווחת בכלל הרשת, בצורת הניהול ובאופן התפתחות הרשת.
דברים שאנחנו עוד שואפים להגיע ל- 100% ואנחנו רק בדרך." סיכום    רשת café café צמחה במהירות יחסית וללא תוכנית אסטרטגית מוגדרת. עובדה זו הובילה