ניתוח קמפיין של האגיס- Huggies Jeans חיתול הג'ינס הראשון בעולם: תיאור המהלך הפרסומי והפרסומת, הרקע השיווקי למהלך הפרסומי- נתוני השוק והנישות , תיאור מאפייני המוצר והמותג, תיאור המתחרים ואסטרטגיות הפרסום, קהלי יעד ,הבריף הפרסומי ועוד-!!!

תקציר העבודה

המהלך: המהלך הוא מהלך טקטי נקודתי הנועד לחזק את החדשנות של האגיס על ידי נחשקות והכנסת ילדים לעולם המבוגרים. המהלך הוא נקודתי מכיוון שמדובר במהדורה מוגבלת הדומה להשקת אופנה. הקמפיין נועד למצב את החיתול של האגיס כפריט אופנה לכל דבר.  עוצמת התחרות הגבוהה דורשת מהאגיס, כמותג החיתולים המוביל, להמציא את עצמו מחדש, שנה אחר שנה, על מנת לשמור על בידול וליצור חדשנות מוצרית ותקשורתית תחת המותג האגיס.
תיאור הפרסומת: בפרסומת לטלוויזיה במסגרת הקמפיין הושק החיתול Huggies Jeans תחת המסר "חיתול כל כך יפה שחבל להרטיב". השפה התקשורתית של הקמפיין המשיכה את השפה המזוהה של האגיס- Happy Babies.  בדומה לסרטי אופנה בהם הבגד הוא הגיבור של הסיפור, גם בקמפיין ההשקה, המוצר הפך לכוכב, כאשר התינוקות המאושרים של האגיס הוצגו כ"תינוקות מתאפקים" שהולכים לשירותים כדי להימנע מלהרטיב את ה"Huggies Jeans" שלהם.
מאפייני המוצר: בשוק קיימים חיתולים חד פעמיים מסוגים שונים, החל ממידות קטנטנות של שני קילו גרם, ועד למידות של יותר מ-13 קילו גרם. התינוק עטוף בחיתול במשך רב שעות היום לכן יש חשיבות רבה לכושר הספיגה של החיתול, מהירות הספיגה וליכולת האוורור של החיתול.
תוכן עניינים:
תוכן עניינים –…2
תיאור המהלך הפרסומי והפרסומת –.3
הערכת מצב- הרקע
השיווקי למהלך הפרסומי -…4-6
הבריף הפרסומי -…7
הערכה מנומקת ומפורטת של המהלך הפרסומי –8
ביבליוגרפיה –…9
נספחים –…10-12