עבודת סמינר: איזון בין פנאי, עבודה ומשפחה בצוותים וירטואליים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 4091
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

העשור האחרון הביא עימו שינויים מרחיקי לכת באופן העבודה של ארגונים רבים: רמת המורכבות,  הדינאמיות והגלובאליות הנדרשת מארגונים כיום רק עולה ועולה. ארגונים המבקשים לשרוד נדרשים להוכיח גמישות ויכולת הסתגלות מהירה למצבים שונים בשוק. אחת מהדרכים המאפשרות לארגונים גמישות מקסימאלית היא צורת עבודה המבוססת על צוותים ככלל, וצוותים וירטואליים בפרט.
העולם הווירטואלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מסך כל המציאויות העומדות לרשותנו. בעידן הדיגיטאלי אנחנו חיים ברשת: אוספים מידע, עורכים קניות דרך האינטרנט, מקיימים שיחות נפש בצ'אטים עם אנשים שמעולם לא פגשנו, עובדים בצוותים וירטואליים ועוד. רכישות ומיזוגים, צמצומים, גלובליזציה ועוד הם בין הגורמים העיקריים להקמתם של צוותים וירטואליים. צוותים וירטואליים הם צוותים בעלי מטרה משותפת, שחבריהם זקוקים האחד לשני, אך מפוזרים בין ערים שונות, מדינות שונות ויבשות שונות.
חברי הצוות אינם נמצאים זה עם זה בקשר עין, אינם מבלים זמן משותף בחדר האוכל או בשיחות מסדרון. הם נדרשים לבנות גשרים של זמן, תרבויות, שייכות ארגונית ומרחק גיאוגרפי. מדובר בשיטת עבודה אלטרנטיבית, שנוצרה הודות לקדמה טכנולוגית ולתהליכים גלובאליים ושודרגה להפליא בשנים האחרונות. תוכן עניינים
תקציר –2
מבוא –..3
סקירה  ספרותית -4-11
סיכום ומסקנות -12-13
ביביליוגרפיה -…
14-15