תהליכי שיווק ומכירות ברשת חנויות נוחות בתחנות דלק

תקציר העבודה

מבוא עמ'
3 .
 מהות השיווק עמ' 4.
 תפיסות בשיווק –.עמ' 5-8.
 אסטרטגיה וטאקטיקה : עמ' 9-13.
                                                                            – תמהיל השיווק                עמ' 9-11.
                                      – פיקוח ובקרה                  עמ' 11-13.
 שיווק מטרה : –…עמ' 14-19.
                                      – פילוח השוק                             עמ' 14-18.
                                      – מדידת הביקוש               עמ' 18-19.
 תועלות מן המערכת השיווקית -.עמ' 20-21.
 תהליך המכירה –עמ'  22.
 סיכום החלק התיאורטי עמ' 23.  פרופיל חברה –…עמ'
2 5.
 סיכום הראיון עמ' 26-27.
 השוואה בין החלק התיאורטי לחלק המעשי -עמ' 28.
 ביבליוגרפיה עמ'
2 9.
נספחים –.עמ'
3 0.
בעבודה זו אחקור את השפעת השיווק על המכירות בחברת "YELLOW".
תוך כדי בדיקת שאלה זו, אבדוק מהו מהות השיווק למעשה, מהן התפיסות בשיווק, מהן הטקטיקה והאסטרטגיה השיווקית, אבדוק מהו תמהיל שיווק וכיצד משתמשים בו, כיצד עורכת הפירמה פיקוח ובקרה ומהי חשיבות כלים אלו, וכיצד מפלחת הפירמה את קהל היעד שלה ומודדת את ביקוש השוק.
כדי לתת מענה על שאלה זאת, אראיין בחלק המעשי של העבודה את מנהלת הסחר לשעבר של חברת "YELLOW", אורנה פניגשטיין, ולאחר מכן אשווה את החלק התיאורטי של העבודה עם החלק המעשי, ואבדוק כיצד חברת "YELLOW" מבצעת את מה שאסביר תיאורטית.