עבודה אישית בשיווק - 2051

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 5525
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

תקציר העבודה בוחנת את שוק דגני הבוקר בישראל באמצעות בדיקת סביבת העבודה החיצונית והפנימית (באמצעות מודל    ה PEST  ומודל  ה- PPORTER)  וה SWOT אשר ממנו ניתן ללמוד על ההזדמנויות והאיומים העומדים בפני המותג, חזקותיו וחולשותיו. בהמשך  יוצגו גישת פילוח השוק של המותג, קהל המטרה שלו, תמהיל השיווק של המותג והתנהגות הצרכנים בשוק דגני הבוקר. תוכן העניינים
עמוד מבוא ………………..…………………………………..……………………..… עמ' 4
1 .סקירה ענפית
1 .1  גודל ומבנה השוק עמ' 5
1 .2. ניתוח סביבת מאקרו באמצעות מודל ה- P. E. S .T  …………-…… עמ' 6
1 .3. ניתוח באמצעות מודל חמשת הכוחות של פורטר ……………………..…… עמ' 7
1 .4. ניתוח SWOT של דגני monday ……………..…………………–…… עמ' 8
2 . MSTP     2.1 פילוח השוק ובחירת קהל המטרה ………… …………………………… עמ' 9
    2.2 מפת מיצוב, בידול ……………………..………… ……………………… עמ' 10
3 . תמהיל השיווק – 3P+4P ……………………………..……………………… עמ' 11-12
4 . התנהגות צרכנים  –
עמ' 13-14
5.סיכום והמלצות ………………………………………… …
עמ' 15
רשימת ביבליוגרפיה ……………………………………………………………… עמ' 16
נספחים  –
עמ' 17-26