הדרכה ופיתוח, ניהול והערכת ביצועים ותגמול. יעוץ ארגוני למלון וספא White Hills

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2936
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

מבוא
כל היבט של הארגון מושפע באופן זה או אחר מפונקצית משאבי האנוש. עניינים הקשורים במדיניות, נהלים, תקציבים, תקשורת בין עובדים, קבלת עובדים, משכורות, הערכת ביצועים, ביטוח, תיקים אישיים, תכנון וכל התחומים של יחסי עובד ומעביד המחייבים ידע במשאבי אנוש. בעבודה זו אתמקד בחשיבות שימור עובדים ובמערכת ניהול והערכת הביצועים.
בחלקה הראשון של עבודה זו, אנתח את הארגון מלון וספא White Hills. אני אבחן ישום פרקטיקות משאבי אנוש שונות בארגון על פי תהליכים אקטואליים להיום.
בחלקה השני של העבודה אציג הצעות לשימור כוח אדם ולשיפור ביצועי העובדים עם הצעה מפורטת לשיפור תוך התייחסות להיבטים מסוימים כגון: בעיות הנובעות מן המצב הקיים, תאור מובנה ומפורט של ההצעה, ניתוח ביקורתי של ההצעה.
בחלקה השלישי אציג את המסקנות וההמלצות של הצעותיי על בעלי עניין שונים בארגון כגון: עובדים והנהלה, דירקטוריון, לקוחות, ספקים, מתחרים וגורמי קהילה וממשלה.יישום ההמלצות יכול להצעיד את הארגון קדימה באופן משמעותי, ליעל תהליכי HR ובסופו של דבר, לממש את אסטרטגיית וחזון הארגון, תוך עמידה ביעדים שהוא מציב לעצמו מדי שנה ושנה.
יישום ההמלצות יכול להצעיד את הארגון קדימה באופן משמעותי, ליעל תהליכי HR ובסופו של דבר, לממש את אסטרטגיית וחזון הארגון, תוך עמידה ביעדים שהוא מציב לעצמו מדי שנה ושנה.
בעבודה זו ינותחו תפקידי והיבטיי שימור עובדים והערכת ביצועים,עפ"י מודל A.C.A.S.
בכל חלקי העבודה יהיה שימוש בתיאוריות,מודלים ,מאמרים וספרות תומכת .
תוכן עניינים
נושא עמוד מבוא
2
תוכן עניינים
3
1 . תאור הארגון (מלון וספא White Hills)
4
1 .1 תחלופת עובדים – תאור הבעיה במלון
4
2 . הצעות לשימור כוח אדם ולשיפור ביצועי העובדים 5
2 .1 פיתוח מנהלים והדרכת עובדים- תאור המצב הקיים 5
2 .2 מערכת הערכת ביצועי עובדים- תאור המצב הקיים
6
2 .3 תגמול ורווחה- תאור המצב הקיים 7
3 .הצעות לפיתרון בעיית תחלופת עובדים:

8
3 .1 תגמול עובדים 9
3 .2 גיוס ומיון עובדים
1 0-11
4 . סיכום והמלצות
1 2
5. ביבליוגרפיה
1 3
6 . נספחים נספח 1 –     מודל A.C.A.S נספח 2- חוקי עבודה
1 4-15
1 .   תאור הארגון (WHITE HILLS) מלון וספא white hills נוסד  ב- 1990 והחל משנת 2005 חלה ירידה משמעותית ברווחיו.
כל זה נבע משיעור תחלופת עובדים גבוה  בשיעור של 85%  שגרם לעליה בכמות תלונות הלקוחות מכאן לירידה בתפוסה של המלון וספא.