מבוא לקולנוע

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2061
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ממ"ן 12 להבין סרטים ציון 75
תשובה לשאלה 1
א. מרחק צילום ותנועות מצלמה:  (התחלתי מהתריס, ולאח"כ ליאו ישנה)     בתחילת הקטע, צילום התריס הינו צילום מקרוב -c.u  התריס תופס את  כל     המסך, בשל חוסר יכולת לראות דבר מעבר לתריס, והעובדה שהתריס       ממלא את מלוא גודל המסך. נכון     קיימת תנועת מצלמה – טילט מלמעלה למטה (לא בתנועה ישרה) –קצת מזגזגת     המצלמה.
    מהתריס המוגף להצצה מבין שלבי התריס המוגף לדברים  הנגלים ברחוב, הבתים     שבעד לדירה של ליאו, מרחק הצילום משתנה ללונג שוט.
    במשך כל צילום הבתים אפשר לראות את שלבי התריס ברקע הצילום, תנועת     המצלמה משתנה.
    הצילום משתנה הצילום לצילום אופקי (תזזיתי ומעט בזיגזג) צילום פאן מהיר,     נוצר טישטוש בצילום בשל היותו מהיר.
    הצילום על הציר האופקי- הפאן נעצר ברגע שהחצר עם הילדים המשחקים נגלית     לעיני הצופה, התמונה מחולקת לשניים בעצם עצירת המצלמה על קו האמצע של     שני כנפי החלון וכך התמונה מחולקת באמצעות מרכז החלון, צילום עדיין בלונג     שוט.יפה!      המצלמה עוברת לצלם בקלוז אפ את פניה של ליאו הישנה, נעצרת לרגע ואז      ממשיכה בצילום פאן ימינה לצלם את האביזרים המונחים למראשות ולמרגלות      מיטתה של ליאו, הצילום הינו איטי ולא מהיר על מנת שעין הצופה תתפוס את      הדברים המונחים על השידה ועל השטיח המצולמים אף הם בקלוז אפ ועוברים      –
העבודה ללא מקורות