פסיכולוגיה התפתחותית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2270
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ממן 11
פסיכולוגיה התפתחותית
1 .       העתיקו את הגדרת ההתפתחות לפי ספר הלימוד והסבירו במילים שלכם את המונחים:
א.         –      שינוי מצטבר –         שינוי בעל כיוון.
תשובה: התפתחות – התפתחות משמעה שינויים איכותיים תלויי גיל וארגוניים של התנהגות מחדש, שהם סדירים (שינוי סולל דרך לשינוי עתידי ברצף הגיוני), מצטברים (שלב כולל משהו חדש ואת קודמיו) ובעלי כיוון (ההתפת' מתקדמת לעבר מורכבות רבה יותר). ארגון ההתנהגות מחדש נוצר כתוצאה משינויים איכותיים (-1) התפתחות היא צירוף של שני מושגים אלו והם צריכים להיות סדירים (השינויים חלים ברצף הגיוני שכשכל שינוי סולל את הדרך לשינוי העתידי), מצטברים (כל שלב כולל את קודמו פלוס משהו נוסף) ובעלי כיוון (ההתפתחות מתקדמת לעבר מורכבות רבה יותר). יפה, אם כי זו חזרה על מה שכבר כתבת ומדוע לרשום בסוגריים כשזה בדיוק מה שהתבקשת להרחיב עליו?
(-1)
8 /10 * הגדרת מושג ההתפתחות בענייננו נוגע גם בתתי הנושאים הבאים:
התפתחות נורמטיבית – תיאור השינויים הכלליים וארגון ההתנהגות מחדש החלים כמעט –
העבודה ללא מקורות