ניתוח תוכן וניתוח סמיוטי של פרסומת-מצגת. בחינת דמותו של הגבר בפרסומת באמצעות מאפייני ניתוח תוכן וניתוח סמיוטי. מצגת לעבודה מספר 21481 ועבודה מספר 21482. 28 שקופיות

תקציר העבודה

מצגת שקופיות בת
5 שקופיות בנושא ניתוח סמיוטי וניתוח טקסט של פרסומת במגזין "פנטזיה 2000" – ניתוח המודעה מבוא לניתוח הפרסומת l      הפרסומת הנה תוצר סופי של תהליך תכנון מורכב המבוסס על היכרות עם המוצר, השוק והצרכנים, אפיון מטרות הפרסום וקביעת אסטרטגיה פרסומית. תהליך יצירת הפרסומת מספק פרוש תקשורתי למסרים השיווקיים שהוגדרו.
l      במסגרת תכנון מסע הפרסום נלקחים בחשבון המוצר אותו מפרסמים ; מאפייני החברה המייצרת את המוצר והמוניטין שלה ; בחינת התנהגות צרכנים וקביעת קהל יעד, כגון מאפייני סגנון חיים, מניעים פסיכולוגיים, דפוסי קניה, דפוסי צריכה ושימוש, עמדותיו של קהל היעד כלפי המוצר ומאפיינים דמוגרפים.
l      במסגרת זו, יש להגדיר את קהל היעד בגבולות ברורים, כיוון שבבעלותה של קבוצה אחת פוטנציאל קניה גדול יותר לעומת האחרות מאחר והיא צורכת את המוצר בכמויות גדולות יותר ובתכיפות גבוהה ביותר.