עבודה מסכמת בקורס "הרטוריקה של התיאטרון והקולנוע" ניתוח הסרט ארבע חתונות ולוויה אחת
מוסד לימוד | אוניברסיטת אריאל בשומרון |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | קולנוע ותאטרון |
מילות מפתח | גיבור, טקסט, מאורע מחולל, ניתוח, סאבטקסט, סצנה, סצנות, סרט, סרטים, קולנוע, רטוריקה, רעיון שליט, תאטרון, תקשורת |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 1308 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
עבודה מסכמת בקורס "הרטוריקה של התיאטרון והקולנוע" בחרתי בסרט: ארבע חתונות ולוויה אחת (Four Weddings and a Funeral) מטרת העבודה לנתח את הסרט שלעיל באמצעות הכלים הרטוריים שנלמדו בקורס. בחרתי שתי סצנות וניתחתי אותן בפירוט ובהרחבה תוך התייחסות לנקודות הבאות:
הרעיון השליט (עמוד השדרה של הסיפור, מסע החיפושים) המאורע המחולל (המניע: סיבוכים מקדמים, משבר, שיא ופתרון).
הגיבור/ים עולמן של הדמויות (הפער בהתקדמות, סיכון, רמות קונפליקט) טקסט וסאבטקס התקדמות העלילה ערך פתיחה, ערך סיום בניתוח הסצנות התייחסתי גם למקומן בסרט בכללותו: באיזה חלק של הסרט הן ממוקמות, כיצד קשורה מטרת הסצנות לרעיון השליט, באיזה אופן מקדמות הסצנות את העלילה, היכן נמצאות הסצנות ביחס לחלקיו של הסרט: המאורע המחולל, סיבוכים מקדמים, משבר, שיא, פתרון. בסיום העבודה תארתי באיזה אופן השפיע עליי הסרט, אילו מחשבות או רגשות הוא עורר בכם. תוך שילוב בין הניתוח האנליטי לרשמים האישיים שלכם. היקף העבודה: שלושה וחצי עמודים.
בפונט David ובגודל 12. רווח בין שורות: 1.5. ללא ביבליוגרפיה וללא מקורות