עבודת התנהגות ארגונית מיקרו ניתוח בזק

מוסד לימוד
מקצוע
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1489

תקציר העבודה

                                                  "בזק"/ תיאור מקרה בזק היא מערכת ארגונית אשר בעבר הייתה ציבורית "בזק" הוקמה בשנת 1980 כחברה ממשלתית לתקשורת בע"מ .
בזק היא אחת החברות הגדולות במשק הישראלי.
בזק פועלת לפי חוק במטרה להקים תשתית תקשורת ולספק שירותי תקשורת בישראל.
עיקר פעולתה הוא מתן שירותי טלפון פנים ארציים ובין לאומיים.
החברה מספקת שירותי תקשורת והעברת נתונים של פקס, טלפון נייד, שירותי תמסורת והפצה של שידורי רדיו וטלוויזיה.
בשנת 1984 החברה העסיקה כ 8100 עובדים ובשנת 1990 הורחבה החברה וכללה כ –
1 0500, עובדים.
בשנים האחרונות ענף התקשורת בעולם כולו עבר תמורות מהותיות ומהירות.
שינויים ושיפורים בתחום הטכנולוגי שינו את הרגלי השימוש בשירותי התקשרות בקרב הצרכנים.
בעקבות הקדמה הטכנולוגית, שינוי הרגלי השימוש בתקשורת וכניסתם של מתחרים כגון:
"פלא – פון", "סלקום", "ברק", "קווי זהב" ועוד לשוק התקשורת הוצרכה חברת "בזק" לעבור שינוי. כל הגורמים הללו חייבו את החברה להערכות מחדש והתייעלות החברה.
ללא מקורות