שיווק מוצרים פיננסיים בישראל
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | בכר, ישראל, סמינריון, פנסיה, קופות גמל, קרנות נאמנות, שיווק |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 3914 |
תקציר העבודה
שיווק מוצרים פיננסיים בישראל עבודה סמינריונית יוני 2009
תוכן העניינים
מבוא
שוק ההון מגמות עיקריות בשוק ההון בישראל התנהגות הצרכנים ניתוח המוצרים הפיננסיים כשירות של ניהול השקעות מודלים שיווקיים ואסטרטגיות שיווקיות ניתוח מקרה: בית ההשקעות תמיר פישמן דיון וסיכום ביבליוגרפיה מבוא
עבודה זאת עוסקת בשיווק מוצרים פיננסיים בישראל. המוצרים הפיננסיים העיקריים אליהם מתייחסת העבודה הם:
בתחום החיסכון לטווח ארוך:
קרנות פנסיה קופות גמל קרנות השתלמות פוליסות ביטוח חיים עם רכיב חיסכון בתחום השקעה בני"ע:
קרנות נאמנות תעודות סל שירותי ניהול תיקי ני"ע העבודה עוסקת בשוק ההון שהשתנה מהותית בשנים האחרונות עקב שינויים שיידונו בעבודה כגון המשבר הכלכלי והפיננסי העולמי ורפורמות תחיקתיות בשוק בישראל.