עבודה העוסקת במותג קוטג' תנובה ומיצובו

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2418

תקציר העבודה

"קוטג' תנובה" תפקודי המותג:
מותג כסמל של בעלות המיתוג נתפס בראש ובראשונה ככלי המורה על יוזם ההצעה.
המותג קוטג' מיוצר ע"י תשלובת תנובה, אשר מחשיבה אותו כמוצר הדגל של החברה וניתן לראות זאת על גביי אריזת המותג אשר כוללת את שמה של חברת תנובה כחלק בלתי נפרד משם המותג עצמו, מה שהופך את המותג למותג יצרן.
בנוסף, אריזת המותג קוטג' כוללת את הצבעים כחול, אדום, ירוק ולבן, שהם אותם צבעים המופיעים בלוגו החברה עצמה, דבר אשר מביע את הקשר הבלתי נפרד בין שם המותג לשם החברה..
מותג כמכשיר לבידול המותג קוטג' תנובה מבודל ממותגי הקוטג' הנוספים אשר מתחרים בארץ, בכך שיש לו את סימן הבית שהוא למעשה הסמל של קוטג' תנובה, אשר מכונה גם בשם "הגבינה עם הבית".
בחברת תנובה שדרגו את האריזה מספר פעמים אך יחד עם זאת שמרו על ערכי החום והמשפחתיות.
מותג מצליח לא רק בכך שהוא זוכה לבידול אלא גם בזכות היותו קשור לערכים נוספים ואכן, קוטג' תנובה הינו מותג בעל מוניטין המשדר עממיות ומשמר ערכים מסורתיים ותחושת ביתיות.
סמל הבית עבר שינויים ושדרוגים לאורך השנים (בתחילת הדרך- אריזת המוצר כללה צריף מעץ,-
העבודה ללא מקורות