מדיניות עיסקית ושיווק- ניתוח חברת DELL העולמית, בעבודה ישנם ניתוחים :מודל PEST,מודל PORTEP,מודל SWOT,ניתוח סביבת הענף והארגון (משתנים חיצוניים ופנימיים), תמהיל השיווק,- העבודה קיבלה ציון מעל 90!!!
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | PEST, PORTEP, SWOT, חברת DELL, מדיניות, מודל, משתנים חיצוניים, ניתוח, ניתוח סביבת הענף הארגון, עיסקית, פנימיים, שיווק, תמהיל השיווק |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
ניתוח סביבת הענף והארגון (משתנים חיצוניים) ניתוח סביבה חיצונית – ע"פ מודל PEST ניהול חוסר וודאות בסביבה חיצונית – ע"פ חברת DELL ניתוח סביבת הענף – ע"פ מודל PORTER מתחרים פוטנציאליים של חברת DELL חסמי כניסה לענף חסמי יציאה מהענף ניתוח אטרקטיביות הענף בעקבות 2 החסמים אפיון המתחרים הפוטנציאלים • מוצרים תחליפיים • ספקים/מפיצים לקוחות • מתחרים:
ניתוח סביבת הענף והארגון (משתנים פנימיים) • יכולות הארגון :
• מבנה ארגוני בעלים(ערכים) ניהול(סגנון) עובדים(יכולות) מודל אסטרטגי- SWOT תמהיל השיווק מדיניות מחירים מדיניות הפצה מדיניות תקשורת שיווקית האם קיימת התאמה אסטרטגית או לא באופן הפעולה של חברת DELL העבודה ללא מקורות