ניהול האיכות - עקרונות דמינג

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תקציר עבודה זו תעסוק בחברת "ישראפייפר" תעשיות נייר בע"מ, אשר הינה חברת בת של "סנו מפעלי ברונוס" בע"מ.
החברה עוסקת בייצור מוצרי נייר ביתיים לשימושים היגייניים. המפעל בנוי משתי מחלקות ייצור:
א.     מחלקת ייצור נייר מחומרי גלם. הנייר מיוצר מתאית ומנייר למיחזור ומעובד עד לקבלת גלילי נייר טישו (ג'מבורולים) המיועדים לשימוש המפעל בהמשך הייצור.
ב.     מחלקת ייצור מוצרי נייר. מחלקה זו קולטת את גלילי הנייר הנ"ל ומייצרת מהם מוצרי נייר כגון נייר טואלט, מפיות ומגבות נייר. מוצרי החברה כוללים מזוודות נייר טואלט טישו וקרפ, מגבות מטבח מנייר, ממחטות ומגבוני נייר, מגבות שונות לשוק המוסדי, מגבות צץ רץ, גלילי נייר ועוד.
"ישראפייפר" מייצרת את מוצריה למלאי ומספקת ממנו ללקוחותיה בתחום המוסדי ולצרכנים ביתיים.
החברה הוקמה בשנת 1990 כיזמות פרטית והיא מעסיקה כ-100 מנהלים ועובדים.
חברת "ישראפייפר" אשר שואפת למצוינות מקפידה לשפר את תדמיתה של החברה, וככל שהדבר ניתן בעולם של אי ודאות, יש בהן משום ניסיון להבטיח את כושר החירות של החברה. לחברה מערכת ניהול איכות כוללת אשר בוחנת בביקורתיות את המוצרים שהחברה מפיקה, מתוך התייחסות לתהליכים שהיא נוקטת להפקתם ולאנשים העושים במלאכה, במטרה לוודא שהתפוקה תספק לחלוטין את הדרישות המוסמכות של הלקוח.
הלקוחות הפנימיים של כל מי שמקבל את עבודתו של אדם אחר בתוך החברה, חשובים לא פחות מהלקוח החיצוני או מהמשתמש הסופי בטובין, מפני שהם יוצרים שרשרת איכות המגיעה עד הלקוח ומקיפה את כל מה שהחברה עושה ואת כל התהליכים שלה ואת כל העובדים שלה בכל הרמות ובכל עת.
העבודה בפונט 14, ללא מקורות