תמהיל השיווק בחברת טמפו תעשיות בירה בע"מ

תקציר העבודה

תקציר בפרויקט זה נעסוק בתמהיל השיווק של  "טמפו תעשיות בירה בע"מ".
תוכן העניינים:
פרק 1: מבוא

1 .1 טמפו – הקדמה
4
1 .2 תיאור הפונקציות במבנה הארגוני 5
פרק 2: אסטרטגיה שיווקית
2 .1 טמפו – אסטרטגיה שיווקית 7
2 .2 חלופות אסטרטגיות
8
2 .3 ניתוח החלופות האסטרטגיות 9
2 .3.1 אסטרטגיית העמקת שוק 9
2 .3.2 אסטרטגיית פיתוח שוק
1 0
2 .3.3 אסטרטגיית פיתוח המוצר
1 1
2 .3.4 אסטרטגיית הגוונה
1 2
2 .4 בחירת החלופה האופטימאלית
1 3
2 .4.1 מודל פישביין
1 3
2 .4.2 בחירת הקריטריונים למודל פישביין
1 4
2 .4.3 חישוב מודל פישביין
1 5
2 .4.4 החלופה הנבחרת
1 6
פרק 3: תמהיל השיווק
1 7
3 .1 הקדמה – תמהיל השיווק
1 7
3 .2 מדיניות מוצרים מוצעת
1 8
3 .2.1 איכות המוצרים
1 8
3 .2.2 סגנון ועיצוב
1 8
3 .3 מדיניות מחירים מוצעת
1 9
3 .4 מדיניות הפצה מוצעת
2 0
3 .4.1 המלצות
2 1
3 .5 מדיניות הקידום – מבוא
21
3 .5.1 מדיניות הקידום המוצעת
2 2
3 .6 ניתוח כדאיות
2 3
3 .6.1 הקדמה
2 3
3 .6.2 ריכוז עלויות לביצוע המלצותינו בפרסום וקד"מ
2 5
3 .6.3 חישוב הרווח החזוי
2 5
3 .6.4 תוכנית ההשקעה
2 5
3 .6.5 חישוב כדאיות
2 6
3 .6.6 מסקנה
2 6
ביבילוגרפיה
2 7
טמפו – הקדמה חברת  "טמפו" נוסדה בשנת 1954 וכיום הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה תחת השם TMPO.TA. טמפו, היא יצרנית ומשווקת המשקאות השנייה בגודלה בישראל.
טמפו משקאות בע"מ מייצרת, מייבאת, משווקת ומפיצה מזה למעלה מ-50 שנה משקאות קלים ואלכוהוליים מהמובילים בארץ ובעולם. מותגיה הם מהאהובים בארץ ומלווים את המדינה מאז קומה. בשלהי שנת 2004 רכשה טמפו את יקבי ברקן-סגל. בין המותגים שטמפו משווקת ניתן למנות את גולדסטאר, מכבי, הייניקן, מרפי'ס, בקרדי בריזר, נשר מאלט, מאלטסטאר, פפסי מקס, פפסי, סבן אפ, מירינדה, סיידר הגליל, ג'אמפ, סן בנדטו, אקווה נובה, סן פלגרינו, יינות ברקן, יינות סגל, מרטיני, ויסקי ג'יימסון ועוד רבים אחרים. לאחרונה החלה טמפו להפיץ גם את מוצרי פרימור.
טמפו מוכרת ומפיצה (באמצעות חברה בת) באופן בלעדי יינות ומשקאות חריפים המיוצרים ו/או מיובאים ע"י החברות מקבוצת ברקן. בפברואר 2006 השיקה טמפו באמצעות חברת בת מוצרי מים מתוצרתה תחת המותג Aqua nova.
לטמפו תחום פעילות נוסף של ייצור מבחנות ומכסים פלסטיים לבקבוקים לייצור בקבוקי משקה, וכן זכויות במספר נכסי מקרקעין, שאינם משמשים את תחומי הפעילות של החברה.
העבודה בפונט אריאל 14, רווח כפול