תאגיד התקשורת והמדיה סוני
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | גלובליזציה, יפאן, יפן, מדיה, סוני, סמינריון, ענקי התקשורת, תאגידי התקשורת, תקשורת |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מקורות | 18 |
תקציר העבודה
תאגיד התקשורת סוני – עבודה סמינריונית מרץ 2009
תוכן העניינים
מבוא
תאגידי התקשורת הגלובאליים – ענקי המדיה ביקורת על ענקי המדיה תאגיד התקשורת סוני דיון וסיכום ביבליוגרפיה תאגיד סוני הוקם בשנת 1946, לאחר מלחמת העולם השנייה. החברה עוסקת במחקר, פיתוח ייצור ושיווק של ציוד אלקטרוני מגוון לשוק הפרטי והתעשייתי. החברה הינה גם תאגיד מדיה גדול בתחומי משחקי הווידיאו, קולנוע ומוזיקה. לחברה גם זרוע פיננסים וביטוח. האסטרטגיה העסקית של החברה היא התפתחות בהתאם לעידן "מהפכת הידע", אינטגרציה של פעילויות עסקיות ובריתות עסקיות עם שותפים אסטרטגיים.(2004, Moon and Lee) במשך שנים רבות, סוני הינה חברה מובילה בתחומים בהם היא עוסקת, ובכלל זה בפעילותה בתחום התקשורת.
עבודה זאת עוסקת בפעילותה של סוני כ"ענק מדיה גלובאלי".
העבודה סוקרת את שוק המדיה הגלובאלי ומתמקדת בהמשך בפעילותה של סוני.