תאגיד התקשורת והמדיה סוני

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

תאגיד התקשורת סוני – עבודה סמינריונית מרץ 2009
תוכן העניינים
מבוא
תאגידי התקשורת הגלובאליים – ענקי המדיה ביקורת על ענקי המדיה תאגיד התקשורת סוני דיון וסיכום ביבליוגרפיה תאגיד סוני הוקם בשנת 1946, לאחר מלחמת העולם השנייה. החברה עוסקת במחקר, פיתוח ייצור ושיווק של ציוד אלקטרוני מגוון לשוק הפרטי והתעשייתי. החברה הינה גם תאגיד מדיה גדול בתחומי משחקי הווידיאו, קולנוע ומוזיקה. לחברה גם זרוע פיננסים וביטוח. האסטרטגיה העסקית של החברה היא התפתחות בהתאם לעידן "מהפכת הידע", אינטגרציה של פעילויות עסקיות ובריתות עסקיות עם שותפים אסטרטגיים.(2004, Moon and Lee) במשך שנים רבות, סוני הינה חברה מובילה בתחומים בהם היא עוסקת, ובכלל זה בפעילותה בתחום התקשורת.
עבודה זאת עוסקת בפעילותה של סוני כ"ענק מדיה גלובאלי".
העבודה סוקרת את שוק המדיה הגלובאלי ומתמקדת בהמשך בפעילותה של סוני.