העבודה עוסקת בחברת אל על וברבדים השיווקים שלה, בעבודה מנותח אופן השיווק של הקונצרן ,מתחריו,חוזקיו חסרונותיו ורבדים נוספים. העבודה קיבלה את הציון 95 בקורס. בעבודה נעשה שימוש הן במקורות מידע בעברית והן באנגלית.

תקציר העבודה

תקציר עבודה זאת עוסקת בחברת אל על ובהיבטים השיווקיים בפעילותה.
בעבודה מורחב בין היתר על: מבנה ענף התעופה בארץ ומבנה החברה בפרט (לרבות פלח שוק הלקוחות הפוטנצילים), אופן השיווק של הקונצרן, היתרים מגבלות וחסמי כניסה,מידע על מתחרים, וכן ניתוח ה- SOWT של התאגיד בכללותו.
חשוב לציון כי בעבודה ישנה הסתמכות על בבליאוגרפיה בעברית ובאנגלית כאחד.
אל על הוקמה בשנת 1949 כחברת התעופה הלאומית של ישראל והפכה למוביל תעופתי בינלאומי יוקרתי וייחודי.  הקווים המנחים את החברה בפעילותה הם יצרנות,יעילות,דיוק ומקצוענות ובכך היא מבטיחה היענות לדרישות הנוסעים בכל זמן ומקום. באמצעות כיסוי גלובלי נרחב הנתמך ע"י רשת בינלאומית של כ-77 משרדי מכירות, הכנסת אורחים ישראלית חמה וייחודית הפכה אל על להיות יותר מרק דרך לנסיעה בין נקודה לנקודה בעולם.  צירוף ייחודי של נוחות ללקוח,יעילות ודיוק בפעילותה הקנה לחברה הכרה בינלאומית והיא מדורגת ע"י IATA  כאחת מחברות התעופה היעילות ביותר. בהתאם למדיניות הממשלה, הופרטה חברת אל על והונפקה בבורסה לני"ע של ת"א במהלך חודש יוני 2003. חלק הון המניות של הציבור הרחב, בעלי עניין ועובדי החברה הגיע ל- 51% מסה"כ הון המניות, כאשר החלק שבבעלות הממשלה ירד ל-
4 9%. בעקבות השינוי במבנה הבעלות, החברה חדלה להיות חברה ממשלתית. מדינת ישראל מחזיקה במניה מיוחדת ("מנית זהב"), שנועדה להגן על אינטרסים חיוניים, כמו חיוב החברה בשמירה על קיבולת הטסה מינימאלית לשעת חירום ושמירה על קיום החברה כחברה ישראלית.