בעבודתי התייחסתי לתיאור מוצר והשוק בו הוא פועל,פירוט על המוצר ויתרונותיו .ומגוון מודלים בתחום השיווק. עבודה מצוינת, ציון A18, בקירוב ל- 90+

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודתי בחרתי לחקור בהיבט שיווקי על מחשב נייד מסדרת R400,שלו יש יתרונות רבים כגון מעבד מהדור החדש של אינטל, מצלמת אינטרנט מובנית,כרטיס רשת אלחוטי מובנה עם Bluetooth  משקל קל מאוד לנשיאה ומספיק טוב גם בשביל לעבוד איתו בבית.
זהו מוצר שפונה בעיקר לסטודנטים ואנשי עסקים,לשוק הפרטי והעסקי.
 בעבודתי התייחסתי לתיאור המוצר והשוק בו הוא פועל,פירוט על המוצר ויתרונותיו .סביבת המטרה-ענף- נבחנים על פי הזדמנות או איום,מבוסס עפ"י מודלים פורטר ,פסט וסווט.
בפילוח שוק ישנם מספר דרכים לשיווק והם:שיווק המוני,שיווק לפלחים גדולים ומזוהים בכל השוק,שיווק יחידני,לגומחה,מקומי ועצמי.בשביל להתאים את המחשב נייד לפלח שוק אליו הוא מכוון נעזרתי במספר פרמטרים:פילוח דמוגרפי,פסיכוגרפי והתנהגותי.
בחירת שוק מטרה:
התמחות בררנית ושירות שוק מלא.ומאפייני צרכנים עפ"י גורמים תרבותיים,חברתיים,אישיים,פסיכולוגיים.
בידול החברה עפ"י הבדלים משמעותיים לבין הצעות המתחרים.בחנתי את מיצוב החברה  ע"י מפת מיצוב.
בוצע ניתוח של התמהיל השיווק 4-P  בו נבחנו , המוצר , מערכת הפרסום וקידום המכירות , מיקום החנויות של החברה והפצה, ומחיר המוצר.
במחקר משני בחרתי להיפגש עם מנהלת השיווק של יבואן המותג LG  לראיון אישי על-מנת להעשיר את עבודה בידע נוסף ומוחשי.
הנתונים בעבודה זו נתקבלו ע"י סיור של מבצעת העבודה במשרדי החברה , ומראיון אישי שבוצע עם מנהלת השיווק של היבואן.
כמו כן בוצע שימוש בחומר ביבליוגראפי , ובחומר שנלמד במהלך ההרצאות.
תוכן עניינים
עמ' נושא מס'
2 תקציר מנהלים
1
4 מבוא
2
5-6
תיאור המותג והשוק בו הוא פועל
3 7-10 פילוח שוק,שוק מטרה והתנהגות צרכנים
4
1 1-12
בידול ומיצוב 5

1 3
תמהיל השיווק
6
1 4-15
מחקר משני 7
1 6
 מסקנות וסיכום
8
1 7
ביבליוגרפיה 9
1 8-23
נספחים
1 0