יחסי ציבור עמותת חברים שמבוססת על ניתוח RACE – מלכ"ר

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה שלפנינו שתתבסס על ניתוח RACE יוצג ארגון "" כמופיע ברשם העמותות – עמותה מס'
8 748-040-58 העמותה מנוהלת ללא כוונת רווח, ע"י ועד ציבורי.
הוקם במטרה לסייע ולהנחות משפחות שנפל עליהם נטל של מחלה קשה, עמידה מול מערכות בירוקרטיה שונות, לעזור להם להתמודד עם המצב, להעמיד אותם על רגליהם, ולתת כתף להתמודדות כלכלית ופיננסית עד לעמידה איתנה חזרה על רגליהם. פעילות ארגון המתנדבים "חברים": א. הקמת קבוצות התנדבות בקבוצות נוער וגמלאים למען החלש והנזקק. ב. הפעלת רשת מתנדבים כלל ארצי לכל דבר. ג. להבטיח תרופות ושירותי רפואה חיוניים לאוכלוסיות דלות אמצעים. ד. אימוץ מחלקות שונות בבתי חולים. ה. עזרה מקצועית בגיוס כספים לנזקקים. ו. עמידה מול מערכות השיפוטיות , קופות החולים , משרדי ממשלה ושאר מערכות בירוקרטיות. ז. סיוע לפצועי צה"ל ונפגעי טרור.
לאחר שהארגון וצג על כל מרכיביו נציג את מטרת התכנית לארגון, לאחר מכן תנותח סביבת הארגון לפי מודל PEST ולפי מטריצת SWOT .  ננתח את פעילויות הארגון ונציע תוכנית יחסי ציבור ובנוסף נדאג שיהיה בז תקשורתי גדול אשר ייתן הכרה ארצית לארגון הקיים רק 4 שנים.
תוכן עניינים

1 מבוא –4
2 תאור ארגון חברים -4
    Pest    -.6
    S.W.O.t   .6  
3 מחקר –7
4 פעילות -..8
5 תקשורת -8
    צינורות תקשורת שיווקית של ארגון חברים –…10     קהלי יעד לתקשורת ארגונית בארגון חברים –…10     קומוניקט לעיתונות ..11
    תוכנית תיק לניהול משבר -…12
6 הערכה / סיכום -…13
7 ביבליוגרפיה –..14
8 נספחים -15
   
8 .1 אישור עמותה     8.2  מצגת מבוא
יחסי הציבור הם אחד הכלים בהם משתמש הארגון, המעוניין לקדם את עצמו בשוק בו הוא פועל.
בעבודה זו, המסכמת את הקורס יחסי ציבור, נשתמש בחלק מן הידע שרכשנו על מנת לסייע לעמותת חברים העוסקת בהגשת סיוע התנדבותי לאוכלוסיות רחבות ככל האפשר, הסובלות מנכות או מצויות במצוקה בריאותית וחוסר בתרופות אשר אין אותם בסל הבריאות.
בעזרת המודלים אותם למדנו בקורס נציג את הארגון וננתח אותו, בנוסף נציג את הבעיות ואת ההזדמנויות שיש לארגון. מיד אחר כך נציג את תוכנית יחסי ציבור לשנת 2007  שהצענו לעמותה.
בשלב השני נציג פעילות מתוכננת של העמותה להכרה כלל ארצית גיוס תרופות וכספים שמיועדים לילדים חולים. שלב זה יכלול את הטקטיקה בה נבחר, הודעה לעיתונות ותמהיל המדיה בו נבחר.