ניהול שיווק ותפעול שירותים בתחום גני חיות

תקציר העבודה

תוכן עניינים.
תקציר מנהלים -3
מבוא
-3
   1.א.
קונספט השרות –4
   1.ב.
התייחסות לסדרי עדיפויות של לקוחות -.5
   1.ג. תוכנית הנהלה בתחום תפעול השרות ומענה לצפיות הלקוחות -6
   1.ד. הצעה לשינוי חזון גן החיות -…6

2 . תפעול השרות ממוקד לשרות הלקוח .7

3 . תוכנית פעולה לתפעול השרות –9
   3.א. שלבי ביצוע Bench Marking …9
   3.ב. אופן היישום של תוצאות Bench Marking   –..10    3.ג. תוכנית לחישוב קיבולת השרות במחלקות השונות בגן החיות -10    3.ד. אופן היישום של מערכת התורים לשרות בגן חיות -11
   3.ה. שיקולים בתכנון המערך הפיזי בגן החיות 11
סיכום 12
ביבליוגרפיה -13
תמצית מנהלים:
מאז פתיחתו בשנת 1828, תרם גן החיות של לונדון תרומה ממשית להתמקדות ולעניין של המדינה בהיסטוריה של עולם הטבע. גן החיות עוצב באופן כזה שיוכל לאכלס ולהציג את "האוסף העצום של בעלי החיים". בתחילה הגן תפס שטח קטן והוא התרחב במהירות במשך השנים וכיום שיטחו של הגן הוא 36 אקר.
בעבודה זו עלינו להציג המלצות להנהלה ואיך ההמלצות ישפיעו על עתיד הגן חיות. להלן המלצותיי בקצרה:

1 . לדאוג לחניה נוספת בזמנים שיש מבקרים רבים ואף על חשבון שטח הגן.
2. מתן שרות למבקרים צריך להשתנות ולהיות נעימה יותר גם אם זה יצריך שליחת עובדים לסדנאות שירות וגם הופעה אחידה של העובדים שניתן לזהות אותם מרחוק (דוגמת תלבושת אחידה ותג עם שם).
3. להוסיף עוד מספר מסעדות ולפתוח אותם בימים של מבקרים רבים (שבתות, חגים וחופשות). בנוסף לדאוג למוקדים בהם ימוקמו מכונות שתייה אשר יקלו על המבקרים.
4. שילוט גן החיות חייב להיות קריא ומובן בכל השפות על כן יש להחליפו בכל הגן ובכל השבילים מה שיגרום למבקרים לרעננות מסוימת והתמצאות טובה יותר בגן החיות.
מבוא:
מטרת עבודה זו היא לנתח אירוע המתייחס לגן החיות בלונדון. ומהניתוח לגבי האירוע לרשום דו"ח הנהלה שיענה על השאלות הבאות.
חלקה הראשון של מטלה זו עוסקת באתגרים העומדים בפני גן החיות מבחינת קונספט שרותי המתייחס להנהלה, הצוות והלקוחות. לרצונות וסדר העדיפויות של הלקוחות. כמו כן אני יציע קונספט שרות תפעול מפורט העונה על מי קהל היעד? למה הקהל מצפה?. בנוסך העשה תוכנית תפעול השרות להנהלה בכדי שייתן מענה לציפיות הלקוחות והציע איך לשנות את חזון גן החיות.
בחלקה השני של המטלה אתמקד בתפעול השרות ממוקד ואתייחס לאינטראקציה עם הלקוחות ואיך זה מתבצע עם הזמינות והשרות של העובדים בגן החיות. וכל זה ירשם בטבלאות המיועדות לך.
 Bench marking חלקה השלישי של המטלה התמקד בתוכנית הפעולה לתפעול השרות שלבי ביצוע והתייחסות לשבעת השלבים וכן השוואתי את התוצאות לשאלונים שהוצגו באירוע והמלצתי להנהלת גן החיות בהתאם.