סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

ניתוח עקרונות השיווק בחברת HP העולמית (Hewelett Packard Company )

שנת הגשה 2009, מילים
ILS 149.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

מבוא על חברת HP חברת HP העולמית (Hewelett Packard Company ) שנוסדה בשנת 1939 כסטארט אפ בקליפורניה, הינה חברת המחשבים השניה בגודלה בעולם למוצרים ולפתרונות בתחום המחשוב.
בסוף שנת 2001 החברה רכשה את חברת אינדיגו המתמחה בדפוס דיגיטלי, ובתאריך- 7 למאי 2002
החברה התמזגה עם חברת קומפאק.
ייחודה של החברה הוא ביכולתה להעניק ללקוחותיה העסקיים והפרטיים כאחד את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות, באמצעות מגוון רחב של פתרונות החל ממחשבי כף יד, מדפסות, מצלמות דיגיטליות דרך מערך מתקדם של פתרונות הדמייה והדפסה, וכלה בפתרונות מחשוב כוללים ופרוייקטים.
מאז ומתמיד חברת HP היתה ידועה בהמצאותיה הטכנולוגיות ובחידושיה המהפכנים.
בשנת 2001 רשמה החברה 1300 פטנטים חדשים.
היכולת של HP להציע פתרונות העונים על צרכיהם הממוקדים של הלקוחות , הינה חלק מההתפתחות המתמדת של החברה, ומעבר מחברה מכוונת מוצר לחברה מכוונת לקוח.
החזון של HP הוא להמציא טכנולוגיות חדשות , ושירותים חדשים אשר ישפרו את חיי הלקוח, במטרה להגיע למספר רב ככול האפשר של לקוחות.
HP העולמית נתונים בינלאומיים ·                             
1 45,000 עובדים ברחבי העולם.
·                              נוכחות עיסקית ב- 160 מדינות (בינהן גם ישראל).
·                              למעלה ממיליארד לקוחות ברחבי העולם.
·                              מחזור מכירות של 80 מיליארד דולר בשנה.
·                              השקעה שנתית של 4 מיליארד דולר במחקר ופיתוח.
·                              החברה ממוקמת במקום ה-9 ב- FORTUNE 500.
·                              המותג HP ממוקם במקום ה-14 ברשימת המותגים המובילים בעולם.
·                             
6 0% מכוח המכירות נמצא מחוץ לגבולות ארה”ב.
מובילות טכנולוגית עולמית המתבטאת ב:
·                              מספר 1 בתחום שרתים מבוססי WINDOWS.
·                              מספר 1 בתחום פתרונות המחשוב האישי.
·                              מספר 1 בתחום מחשבי כף היד.
·                              מספר 1 בתחום פתרונות האחסון.
·                              מספר 1 בתחום מדפסות דיו.
·                              מספר 1 בתחום מדפסות לייזר.
·                              מספר 1 בתחום הסורקים.
·                              מספר 1 בתחום מדפסות בפורמט רחב.
·                              מספר 1 בתחום מדפסות ALL-IN-ONE.
·                              מספר 1 בתחום שרתי הדפסה.
·                              מספר 3 בתחום פתרונות הצילום הדיגיטלי.                                                                                                                               

ILS 149.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח יחסי ציבור, מדיה, מותג, מותגים, מותר, מימון, מלכ"ר, מנהל עסקים, ניהול מוצר, עמותה, פרסום, שיווק, שיווק שירותים, שיווק שרותים, שיוק, שרותים, תקשורת שיווקית
מקצוע/ות מנהל עסקים
מספר מילים
מספר מקורות 7
שנת הגשה 2009

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
  • עבודה סמינריונית לדוגמא
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.